2013. január 25., péntek

Part 22



Miután a kedves főszereplője a filmnek lerajzolta félig meztelenül Rose-t Zayn egy számomra érthetetlen mondatot benyögött.
-Tessék? – kérdeztem tőle érdeklődve, habár volt pár tippem min agyalhatott most elsősorban.
-Csak annyit mondtam, hogy támadt egy ötletem, amit ez a film adott. Mit szólnál, ha lerajzolnálak meztelenül? – kérdezte kaján vigyorral az arcán.
-Nos az elég furcsa lenne! Ja és mégis mi szükséged van a festett testemre, ha itt ülök melletted, mint hús-vér ember?
-Majd, ha próbákra kell járnom az Olimpia miatt, akkor előveszem a képet és gyönyörködök benne! – mondta még mindig azzal a csibész kisfiús mosollyal az arcán.
-Ja hogyne! Majd énekled a szólódat és akkor előhúzod a képet? – számomra érthetetlen volt a pasi logika és sajnos a mai napig is vannak sötét foltok, amikor néha-néha őrültséget mond vagy csinál.
-Hmm ez nem is olyan rossz ötlet! Majd a fellépésre is magammal viszem és erőt merítek belőle. – jelentette ki nemes egyszerűséggel, majd a szemével végigpásztázott engem. –Azt hiszem már most bele is kezdek, de előtte meg kéne valahogy szabadítsalak a ruháidtól, aminek úgy érzem tudom is a módját!
-Jajj Zayn, te olyan perverz vagy! – csak ennyit tudtam kinyögni, ugyanis máris elkezdte kigombolni az ingemet. – Figyelj, én még mindig igényt tartok a film megnézésére, majd utána a tiéd leszek ígérem!
-Ne már! Fontosabb egy rohadt film, mint én?! Nálam semmi sem fontosabb én vagyok Zayn Javadd Malik! – mondta felháborodottan, de a szája szélén ott bujkált egy mosolyféleség.
-Oké én pedig Amy Anne Rose vagyok, ha már a neveknél tartunk! – mindketten jót nevettünk, majd észrevettük, hogy kint ismét átvette a világosság az uralmat. – Nézd! Eltűntek azok a sötét felhők, amit előbb láttunk!
-Látod, amint abbahagytuk a Titanikot, a nap is kisütött! Ez egy jel, méghozzá annak a jele, hogy most van fontosabb dolgunk is ennél! – újra elővette a kaján rosszfiús mosolyát.
-Nem a nászutunkat töltjük, hanem kikapcsolódni jöttünk, engem meg a filmnézés teljesen kikapcsol!
-Hát a nászutunkon nem hagynám, hogy egy percig is ne velem törődj! – komolyan olyan volt Zayn, mint amilyen a mi Haroldunk szokott.
-Harold útinaplót adott neked, hogy mit tegyél, vagy mi? – kérdeztem tőle nevetve.
-Valami olyasmi! De hát be kell ismerjem egyszer már bejött a tanácsa, és most is be fog! – Zayn szabályosan felhúzta a füléig a száját, annyira mosolygott.
Végül annyi ideig győzködtem, hogy nézzük meg a filmet, hogy utána megnéztük, csak az volt a probléma, hogy elsírtam magam, ugyanis eléggé érzékeny vagyok, így Zayn vigasztalt meg egy Harold féle módszerrel, ami nem fér bele a 12-es, sőt a 16-os karikába sem, tehát inkább nem részletezném.
Másnap buliztunk egy jót, aminek megint Harold-féle tananyag lett a vége, amiben igen sok fekete folt van, hogy pontosan mi történt, arra egyikünk sem emlékszik. Még arra sem emlékeztem, hogy védekeztünk-e, ami nagyon riasztó volt számomra.
A nyaralásunk további részét a tó mellett töltöttük, ahol rengeteg élményt szereztem – nem kell félreérteni – és határozottan örültem annak, hogy Zayn egy kicsit lenyugodott perverz gondolataival.
Egyszer csak eljött a hazautazás – avagy a látogatás a Malik családnál – ideje, így hát összepakoltam hatalmas bőröndömbe - amit ketten is alig bírtunk lezárni - és egy időre elbúcsúztam a nyaralótól, ugyanis Zayn-nek egy perc szabad ideje, sem lesz, majd a próbák miatt.
Az út viszonylag zökkenőmentes volt, egyetlen bakinak, azt mondanám, hogy út közben felhívtam anyukám telefonját, amit az apám vett fel és jót balhéztunk, hogy egy számára idegen fiúval ennyi ideig kettesben vagyok, és hogy nagyon korai és éretlen viselkedés, amit én most csinálok, majd megnyugtattam, hogy a szüleihez megyünk, szóval szinte egy percre sem leszünk kettesben – amit még én sem hittem el – így inkább kinyomta a telefont, hogy ne veszekedjünk.
Megérkeztünk Bradford-ba, ahol sok lány számára az élő Isten, Zayn született. A város maga nem volt nagy szám, ugyanis minden angol kisváros nagyjából így néz ki, de a hangulat fenomenális volt. Az utcán minden ember integetett, amikor elhaladtunk mellettük, és amíg piros volt a lámpa Zayn lehúzta a Ferrari ablakát és szóba elegyedett, szinte minden járókelővel.
Mindenki boldog volt, hogy visszatért a kicsi Zayn, aki igazából, már egy 19 éves felnőtt volt, aki járja a saját útját és egy világhírű banda tagja.
Na, jó térjünk vissza a történethez, mert eléggé elkalandoztam. Szóval Zayn miután a város örömmámorából kikeveredett, továbbhajtott egy eldugott utcáig, ahol leparkolt egy közepes méretű szokványos ház előtt.
Olyan volt, mint mindegyik angol kisvárosi ház, kívül vörös tégla borította, és a növényzet harapni valóan zöld volt az előkertnél.
Az ajtóban egy a 40-es éveiben járó férfi állt, akit hatalmas öröm foghatott el, amint meglátott minket, ugyanis széles mosolyra húzta a száját és vadul integetett.
Zayn lefékezett a ház előtt és odament a baloldalra kinyitni nekem az ajtót. Én kikászálódtam az ülésről és Zayn úriember módjára megfogta a kezemet és segített kiszállnom.
Addigra az ajtóban csatlakozott hozzájuk egy hasonló korú nő és három eltérő életkorban járó lány, akik mindegyike feltűnően szép volt.
A nő sikítva rohant oda a fiához, akit agyon ölelgetett, majd miután kicsit elengedte Zayn-t felém nyújtotta a kezét.
-Szia! Bizonyára te lehetsz Amy, amikor telefonon beszéltem Zayn-nel sok jót elmondott rólad! – hát oké Zayn – Én Patricia Malik vagyok, de szólíts csak nyugodtan Trisha-nak. Ja és nyugodtan tegezhetsz minket, sőt kérjük, hogy ne magázz!
-Rendben Trisha! Zayn is rengeteget mesélt rólad, főleg, hogy milyen kedves és jószívű vagy, ami az első pillantásra bebizonyosodott nekem! – mondtam, majd Trisha megölelt és arrébállt, hogy a férje is tudjon köszönteni. Kezet fogtunk majd így szólt:
-Szia! Én Yaser vagyok! Bizonyára tudod, hogy az én családom a mai napig Pakisztánban él. Egyébként büszke vagyok rád fiam, hogy végre egy normális lánnyal jársz! – Zayn csak mosolygott egyet, majd magához ölelt.
-Hát igen Zayn, már hamarabb felszedhetted volna őt, mert hát, ha a híreknek hinni lehet, akkor elég sok barátnőd volt mostanság! – mondta a középső lány, aki most odalépett hozzám.
-Szia én Walyha vagyok! Végre egy lány, aki észhez térítette egy kicsit Zayn-t, sokkal nyugodtabb, mint ilyenkor szokott, amúgy is te vagy a második lány, akit magunkhoz hív és még tűri is, hogy így körbeugrálunk? Bámulatos! Egyébként nagyon szép vagy!
-Jajj istenem köszönöm! Te is szép vagy! – mondtam, majd megöleltük egymást. Úgy érzem, vele nagyobb barátságot fogok kötni, mint a többiekkel, akik igaz, hogy ugyan olyan kedvesek, de korban ő van a legközelebb hozzám. Miután ő arrébb állt a legidősebb lány is odalépett.
-Szia Doniya vagyok, Zayn egyetlen nővére! – mondta.
-Igen Zayn mesélte mennyit szórakoztatok együtt kiskorotokban, és hogy veled együtt énekelte a Michael Jackson dalokat. – mondtam, majd magamban elmosolyodtam, amint elképzeltem Zayn-t kisfiúként.
-Hát igen, régi szép idők! – mondta majd ő is adott egy üdv a családban ölelést. Utána a legkissebb Malik is odalépett, aki kissé félénk volt.
-Szia én Safaa vagyok! Remélem, rendesen bánsz a bátyámmal, mert sok lány verte már át. – nos, kicsit ijesztő volt a kislány, de nem sokkal a mondat után reagáltam rá, amíg a többiek lefagytak.
-Hidd el, nem szeretném a bátyádat átverni, és aranyos vagy, hogy így törődsz vele! – mondtam, majd lehajoltam hozzá és megsimogattam a haját, hogy kicsit megnyugodjon.
-Safaa ilyet nem mondunk senkinek, főleg nem annak akivel a bátyád boldog! Mars a szobádba és ilyet még egyszer meg ne halljak! – mondta parancsolóan Trishia és miután eltűnt a kislány, ezt mondta – Bocsánatot szeretnénk kérni az egész család nevében, de mostanság valami miatt senkiben sem bízik meg! – mondta aggódó arccal.
-Annyira nem nagy probléma, egyébként tényleg aranyos, hogy így vigyáz a bátyára, én pedig nem vettem zokon tőle. – mondtam a ledöbbent nőnek – Amikor én ennyi idős voltam és az unokatestvéremnek lett egy barátnője én sem vettem kitörő örömmel.
-Örülök, hogy megérted őt, és nagyon kedves vagy, hogy nem buktál ki teljesen, én már rég elküldtem volna melegebb éghajlatra, ha a pasim húga ezt mondja nekem! – mondta Waliya és Doniya is helyeselt.
Miután kicsit túltették magukat a viselkedésén Zayn felment a szobájába elbeszélgetni vele, én pedig a családdal leültem az otthonos nappaliba, és vártam, hogy Zayn előbukkanjon. Egy jó fél óra után le is jött az emeletről és helyet foglalt mellettem.

6 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik!:) köviit!

    VálaszTörlés
  2. Ismét jó lett :) És csatlakozom az előttem szólóhoz hogy ---> Kövit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nemsokára lesz következő rész, amiben lehetséges, hogy beleszövök egy kis fordulatot is! :))
      xoxo

      Törlés
    2. Ismét díjat hoztam :) -----> http://newlifeand1d.blogspot.hu/

      Törlés
    3. Jujj nagyon-nagyon szépen köszi! xoxo

      Törlés