2013. január 16., szerda

Part 20

 -Mit csináljunk? - kérdeztem, de rögtön rájöttem, hogy nem kellett volna.
 -Nos van egy pár tippem az idő hasznos eltöltésére! - gyengéden fölém hajolt és elkezdett csókolni, majd egyszerre beugrott valami és eltoltam magamtól.
 -Nézzük meg a Titanikot, hogy ne hazudjunk olyan nagyot Louis-nak és Eleanor-nak! Még a végén komolyan lelkiismeret furdalásom lesz, hogy szegényeket így átvertük. - mondtam és láttam Zayn arcán a teljes meglepődést és a csalódottságot.
 -Ne már! Most az egyszer senki sem zavar meg minket és most te nem akarod?! - teljesen ki volt készülve szegény. - Te nem tudod elképzelni, hogy milyen nehéz nekem visszafognom magam csók közben. - teljesen ki volt kelve önmagából. - Bocsánat! Nem akarom, hogy azt érezd, hogy csak azért kellesz nekem, de egy férfinek az egyik legnehezebb dolog visszafognia magát! Ha nem szeretnéd, akkor tudok várni rád - egy kicsit - és megpróbálom visszafogni magam!
 -Nem arról van szó, hogy nem szeretném, csak egyszerűen nem állok rá készen! Nem szeretnék csalódni, mint az anyám egykor. Igaz azóta is házasok apámmal, de nem tudom megérteni, hogy hogy tudta megbocsátani azt amit apám tett. - most végre kimondhattam az érzéseimet neki és most végre megértette, hogy miért nem bánkódtam eddig ezen.
 -Lehet, hogy pofátlannak fog tűnni, de elmesélnéd a szüleid történetét?
 -Ha nagyon szeretnéd! Anyám 16 volt amikor engem megszült és egy csomó felelőtlen döntést hozott, mígnem egyszer rádöbbent, hogy az apám megcsalja őt. Egyedül maradt velem és 2 éves koromig nem is láttam a vér szerinti apám. Aztán egyszer csak felbukkant újra az életünkben és anyám megbocsátott neki. Nagy vonalakban ennyi a történet, de még mindig emlékszem, milyen boldogtalan volt az anyám, amikor egy kisebb veszekedésünknél előhoztam a témát.
 -Még jó, hogy visszafogadta anyukád az apukádat, mert akkor nem járhattad volna be a világot. Egyébként teljes mértékben megértelek, csakhogy én nem szándékozok megcsalni téged, sőt még azon is elgondolkoztam, hogy veszek neked egy házat Londonba, hogy mindig együtt lehessünk és ne kelljen majd a későbbiekben annyit utazni, hogy láthassuk egymást.
 -Ez nagyon édes tőled! - hozzábújtam és beletúrtam a(z) -eddig- tökéletesen beállított hajába. Annyira édes volt, hogy majdnem elolvadtam tőle, mint a sok tinilány, aki ujjongva ágyba bújna Zayn-nel. Ekkor jöttem rá, hogy ha nem vigyázok Zayn akár milliónyi lányt is tud találni helyettem.
 -Mi a baj? - kérdezte gyanakvóan, ami véget vetett az idilli pillanatnak és visszarántott a normális életembe.
 -Semmi különös, csak egy kicsit elgondolkoztam. Rosszul érzem magam, amiért ennyit várakoztatlak.
 -Ezt már megbeszéltük, tudok várni és próbálom magam visszafogni!
 -Ne tedd, mert akarlak! - amikor ezt kimondtam úgy nézett rám, mint ha egy földönkívüli lennék. 
 -Neked aztán gyorsak a kedélyváltozásaid. Ez nem leplezem, rendkívül meglepett, hiszen eddig pont te voltál, aki nem akarta.
 -Igen, de most meggondoltam magam, mert rájöttem, hogy szeretlek és mindennél jobban akarlak! 
 -Biztos vagy benne? - látszott rajta, hogy nem tud kiigazodni rajtam, de nagyon tetszik neki az ötlet.
 -100%! - újra rám hajolt majd gyengéden és szenvedélyesen kezdtünk csókolózni. Egyre hevesebb lett minden mozdulata és éreztem, hogy felgyorsult a szívverése, majd elkezdett vetkőztetni. Először a pólómtól szabadult meg, majd kiszemelte magának a nadrágom. De mielőtt levette volna áttért a nyakam csókolgatásához, amitől az egész testem libabőrös lett. Lassan levette rólam a nadrágot és eldobta valamelyik távoli dimenzióba - legalább is nekem úgy tűnt Zayn-nen kívül per pillanat nem létezik más - és egy puffanással földet ért.
  Elkezdtem vetkőztetni és újra megcsodáltam izmos felsőtestét, amikor az ő pólója is teleportált a különös dimenzióba.
 Miután minden ruhaneműtől megszabadítottuk egymást, megtörtént, aminek meg kellett történnie és visszavonhatatlanul boldog voltam. 
  Az este nem aludtunk egy szemhunyásnyit sem, ugyanis mással voltunk elfoglalva, így hát reggel álmosan dőltem be az ágyba Zayn-nel együtt és a karjaiban aludtam el.
 Úgy 14.00 lehetett, amikor felébredtem és Zayn hűlt helyét találtam. Gondoltam még visszabújok egy kicsit az ágyba, hiszen teljesen kiütött a "kis" mókázásom Zayn-nel.
  Tíz perc múlva Zayn masírozott be egy nagy tál frissen sütött palacsintával.
 -Te már fent vagy? Mondjuk csak délután 2 óra van, de ahhoz képest amit lenyomtunk éjszaka elég korán keltél.
 -Mondod te akinek még palacsintát is volt ideje sütni! - nevettünk egy jót majd jóízűen elfogyasztottam a "reggelit".
Kicsivel később Zayn törte meg a csendet.
  -Bámulatos voltál! Egyszerűen nem képzeltem rólad, hogy ennyire ilyen vagy!
  -Ennyire milyen? - kérdeztem huncut mosollyal.
  -Hmm sexy és erotikus?! Mármint előtte is sexy-nek tartottalak, de most valahogy máshogy voltál sexy.
   -Azért te sem voltál semmi! Nem hittem volna, hogy ilyen edzett vagy! Mármint izmosnak izmos voltál eddig is, de most valahogy máshogy lettél az! - na ezt jól megmagyaráztam.
  -Hát igen, és ez még nem minden! Szerintem ma este sem fogunk aludni egy szemhunyásnyit sem! Ha vámpír lennék, akkor lennék a legboldogabb, hiszen sose fáradnák el!
  -Az biztos! De amúgy szerintem váltsunk témát! Például, hogy pár nap múlva meg fogjuk látogatni a szüleidet és nem maradunk itt, hiszen megígérted és utána nem lesz túl sok időd a sok próba miatt!
   -Igazad van! Egyébként is most már tényleg be szeretnélek mutatni a családomnak!
   -Hát igen! Amúgy is nem szeretnék terhesen menni az Olimpiára! - mondtam.
   -Pedig neked az is jól állna! Tényleg, ha fiunk lesz, akkor vagy Harry-nek vagy Louis-nak vagy Niall-nak vagy Liam-nek fogjuk nevezni!
   -És hol maradsz te?! - felfoghatatlan volt számomra, hogy egy ilyen esemény után elveszítse az egóját.
   -A gyerek második neve Zayn lesz! 
   -Hála az égnek, már azt hittem, hogy mentőt kell hívjak, mert komoly problémákkal kűzködsz!
   -Egy pillanatra én is, de megláttam a tükörképem az ablaküvegen és megnyugodtam!
 Hát igen, Zayn nem tudja elhagyni az egóját! Még egy ideig beszélgettünk, aztán leültünk TV-t nézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése