2013. január 6., vasárnap

Part 16

  Hát mit ne mondjak tényleg "egyszerű" volt. Alig tudtuk követni őt El-lel, olyan gyors tempót diktált. 
 Rengeteg ember megállt bámészkodni, sőt egy kettő még pénzt is dobott nekünk és a tánc után hangos tapsviharral jutalmaztak minket.
  Néhány Directioner lány is kiszúrt minket, akik még tőlem is kértek autogrammot. Ez a szituáció nagyon furcsa volt nekem, eddig még egy ember sem kért tőlem semmi ilyet, most meg rögtön egy seregnyi lány! Miután elmentek leültünk és a hatalmas fodrozódó vizű folyót kezdtem bámulni. Egy kis idő után megszólaltam, mert nem is ismertem igazából őket. Most találkoztam velük harmadszor, de igazából most úgy éreztem, mintha ezer éve ismerném őket.
  -Amúgy még be sem mutatkoztam igazából! Amy vagyok - gondolom ezt már tudjátok - rengeteg helyen éltem már a világon még is ez a város a kedvencem mind közül. Mielőtt a barátnőm elrángatott a fiúk koncertjére, azelőtt csak titeket ismertelek és követtem a karriereteket figyelemmel. Nagyon kedvelem, ahogy táncolsz Dan és te meg gyönyörű vagy - nem mintha Dan te nem lennél az - Eleanor! Egyszerűen hihetetlen, hogy a két példaképemmel ülök a Temze partján!
  -Jajj ez nagyon édes tőled! Amikor megismertelek rögtön arra gondoltam, hogy nagyon jó barátnők leszünk! Akkor most én is bemutatkozok! Danielle vagyok és kiskorom óta nagyon keményen edzettem, hogy most ilyen szinten legyek. Imádom ezt csinálni, egyszerűen tánc nélkül nem tudnák élni! Egyébként bármilyen hihetetlen de én már rég óta ismerlek téged a hírekből. Mindig is olyan életet szerettem volna, mint a tiéd. Nagyon vonzz az utazás és mindenképpen egyszer be akarom majd járni a világ legszebb helyeit. Így a tánccal már kis részét bejártam, de azért te jóval több helyen jártál már.
    -Komolyan? Ha ezt három hete hallottam volna elkezdtem volna sikítozni, de asszem ez alatt az idő alatt amióta együtt vagyok Zayn-nel kicsit felnőttem. Amúgy nem olyan nagy élmény, ha mindig csak pár hónapot vagy talán fél évet vagy csak egy helyen. Még jó, hogy egy csomó helyen laktunk együtt Jenn-nel, mert nélküle nem biztos, hogy kibírtam volna, bármennyire is szépek voltak a városok. Igazából nekem Róma és Budapest tetszett a legjobban az Európai nagyvárosok közül. Na meg persze London. Ebben a három városban bármikor laknák, vagy bármikor elutaznák még egyszer. 
    -Hát azt elhiszem, hogy szereted ezeket a városokat, mert gyönyörűek. Igaz Budapesten még csak egyszer voltam, úgy négy vagy öt éve, de már akkor is lenyűgözött a fényűző épületeivel és látványosságával. Egyébként én Eleanor vagyok, de ezt már kitalálhattad, főleg ha a "példaképed" voltam. Modellként dolgozom és az egyetemen politikát és szociológiát tanulok. Nem igazán döntöttem még el, hogy ha elvégzem melyiket fogom választani, de nagyon hajlok a politika felé. Az én nagy vágyam is az, hogy beutazzam a világot. Te nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen fiatalon beutaztad az egész Földet. Louis-val rengeteg helyen jártam már, sőt tavaly el is kísértem őket az X-Factor-os turnéjukra. Hihetetlen mennyi rajongójuk volt már akkor is! 
   -Azt elhiszem! Rengeteg ember - főleg lány - kedveli őket, mert nagyon jók. Amúgy nem tudjétok, hogy hol vannak a fiúk? Azt ígérték, hogy egy óra múlva itt lesznek és már másfél óra eltelt.
   -Fogalmam sincs! - mondták kórusban a legnagyobb példaképeim. Ezen jót nevettünk, majd észre vettük, hogy egy fekete dzsip hajt be az utcára, ahol le lehet jutni a folyóhoz. 
    -Itt vannak az elveszett madarak! - mondtam nevetve és akaratlanul is elmosolyodtam.
  Nem telt egy perc és már ide is ért elénk a terepjáró, amit Zayn vezetett. Bepattantunk és már hajtottunk is ki a szűk, kis forgalmú utcából. 
   -Ti meg hol voltatok? - kérdeztük hárman egyszerre. 
   -Titok! Majd megtudjátok, mert most oda megyünk! Kössétek be a szemüket! A ti érdeketekben kell ezt tenni, hogy ne tudjatok nélkülünk odamenni. - parancsolta Zayn és mielőtt megmozdulhattam volna Niall rárakott egy fekete kendőt a fejemre, úgy hogy azért levegőt kapjak, de ne lássak semmit. Így ültem a sötétben úgy fél óráig, amikor Zayn utasítására lekerült a fejemről a kendő és egy csodálatosan gyönyörű rétre hajtott rá az én Drága szerelmem. Mindenhol virágok voltak és csak egy HÚÚÚ-t tudtam kinyögni. Megállt egy egyenesnek tűnő részen - mert egyébként egy nagy domb volt - és észrevettem négy megterített pokrócot, rengeteg vizipisztolyt, egy hatalmas fát a nagy rét közepén, halk zenét véltem hallani és kellemes illat fogadott amikor kinyitottam az ajtót. Zayn megfogta a derekamat és a fülembe súgta lágy hangon, hogy:
  -Tetszik Drágám? Most már érted miért hagytunk titeket ott a folyóparton? 
 -Zayn ez hihetetlen gyönyörű - ahhoz képest, hogy 5 férfi hozta össze, gondoltam magamban - nagyon tetszik és már értem, miért voltatok olyan izgatottak egész nap. Csak azt sajnálom, hogy Harry barátnője épp kórházban van, Niall-nek meg nem igazán van barátnője. Szegények nem fogják rosszul érezni magukat, amíg mi szórakozunk?
  -Hidd el, már voltam én is ilyen "randin" - mert ugye akkor még nem ismertelek - és én egyáltalán nem éreztem magam rosszul, sőt jót szórakoztam Harry-vel és Niall-lal. Ők nagyon jól el lesznek egyedül is! Inkább foglalkozz egy kicsit velem! - na Zayn most sem hazudtolta meg magát!
   -Szeretnéd?! Akkor mostantól csak veled foglalkozok Mr. Mirror!  - mondtam viccelődve.
  -Nagyon is szeretném! Az csodálatos lenne, ha csak velem foglalkoznál, de sajnos tripla randira jöttünk!
   -Na mi van? Kezd felnyílni a szemed Kedves Zayn? - kicsit gúnyolódva mondtam.
  -Igen kezd felnyílni a szemem és nagy kár, hogy van mellettünk vagy 20 db vizípisztoly! - azzal felkapott egyet és én pedig elkezdtem futni. Jó pár percig kergetőztünk, amikor El dobott nekem egy "fegyvert" és visszatámadtam a meglepődött barátomra. Zayn visszavágott, hátulról felemelt és megkérdeztem, hogy feladom-e, amire én azt feleltem, hogy soha - nagyon rosszul tettem, mert Zayn megfogta a pisztolyát és a felyemre öntötte a tartálya teljes víztartalmát és erre megadtam magam. Igaz, hogy már csurom víz voltam, de olyan meleg volt, hogy pár perc alatt megszáradt a ruhám és egy visszavágóra hívtam ki szintén megszáradt Szerelmemet. El és Dan is csatlakozott hozzám, a fiúk pedig Zayn csapatát erősítették. Legalább fél órás csatát vívtunk, aminek az volt a tétje, hogy akik elvesztik azoknak valamikor meztelenül kellett aludniuk a párjukkal. Persze, hogy mi lányok vesztettünk és a fiúk elégedett mosollyal nyugtázták győzelmüket. 
  -Ti nem vagytok éhesek? - kérdezte Niall - persze ki más kérdezhette volna?! - amire mindannyian egy de igen-nel válaszoltunk.
    Leült mindenki a saját pokrócára és elkezdett mindenki falatozni. Mire végeztünk már kezdett lemenni a nap és kicsit hűvösebb lett. Hozzábújtam Zayn-hez aki átölelt engem és egy puszit nyomott ajkamra. A nap már lég lent járt a hegyeknél és kezdett tényleg hideg lenni, így hát elővett egy pokrócot, amit magunkra terített. 
   -Ez a nap gyönyörű volt! A nap pedig egyszerűen csodálatos! Nagyon kitettetek magatokért, mert ez a nap volt életem egyik legjobb napja, amit az életem 7 legfontosabb emberével tölthettem. Le vagyok nyűgözve, hogy 5 fiú képes volt egy ilyen csodálatos randit összehozni! - lágyan megcsókoltam Zayn-t aki ezt viszonozta és egy majd később folytatjuk-ot súgott a fülembe.
    Az égő tűzgolyó ebben a pillanatban teljesen lebukott és helyét átadta a csillagoknak. Fél óra múlva már csak a szentjánosbogarak világították be a csodálatos rétet. Lefeküdtünk a fűbe ahol legalább fél órát bámultuk a csillagokat, amikor Niall megtörte az idillt.
  -Írtam egy dalt a mai napról! Ha akarjátok eljátszhatom!
  -Na erre kíváncsi vagyok! Úgy hallottam, hogy remek dalszövegeket tudsz írni. - mondtam.
 Niall elrohant a kocsihoz ami száz méterre innen állt. Nem telt el egy perc sem már itt is volt a gitárjával és a korom sötétben eljátszott egy gyönyörű számot, aminek a Beautiful Day címet adtuk és megígértettük, hogy ezt a dalt adja majd elő az egyik koncertjükön. Aztán egy nagyon ismeős dallamot kezdett játszani aminek a Magic címet adták. Ez volt az a dal, amit én jegyzeteltem le, még pár napja, amikor Harry álmában énekelte.
  -Ez komolyan rajta lesz az új albumotokon? - kérdeztem csodálkozva.
  -Igen hála neked! Csak az a baj, hogy csak az exkluzív albumon lehet csak rajta, mert túl későn lett "megírva". - mondta Harry sajnálkozva. 
   -Nem baj! legalább rajta lesz egy albumon! - mondtam, majd egy kis nevetés után újra csend borult a rétre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése