2013. január 2., szerda

Part 13

 -Te nem akarsz itt maradni a srácokkal? - kérdeztem. 
 -Nem is tudom! Elég rég nem hülyültünk! - mondta és szemében látszott, hogy ő is itt akar maradni.
 -Szerintem bőven el lehetne kicsit halasztani azt az egy hetet!
 -Nem igazán tudom, mikor tudnánk bepótolni, mert vészesen közeleg az Olimpia Záróünnepsége és mi fellépünk. Addig meg egy csomót kell próbálni! 
 -Komolyan fel fogtok lépni az Olimpián? Te jó ég olyan büszke vagyok rátok!
 -Hát örülök, hogy büszke vagy ránk és igen tényleg fel fogunk lépni. Tényleg el kell intéznem, hogy családtagként kapj VIP helyet Eleanor-ék mellé.
 -Úriten! Komolyan VIP helyet intézel nekem az Olimpiára?
 -Persze! A fellépők családja ingyen megnézheti az egészet. Majd még eldöntjük, hogy milyen számokat nézünk meg. 
 -Hát nem is tudom! Ez annyira jó. 
 -Ja tényleg nagyon jó. Úgy döntöttem, hogy akkor ma a fiúkkal töltjük a napunkat!
 -Akkor fel kéne őket ébreszteni! Szerintem a leghatásosabb, ha fogunk 2 mikrofont egy hangfalat kirakunk az utcára és éneklünk nekik valami szépet!
 -Hú ezt nagyon meg fogják bosszulni, de benne vagyok! Akkor már hozzunk ki két hangfalat, hogy nagyot szóljon. Énekeljük a Wake up-ot, amivel még régebben megszívattak. Szegény Harry, őt is megszivatták, úgyhogy szerintem keltsük fel és őt is vegyük vele a bosszúba.
 -Oké! Van kulcsod a házához? - nem akartam kopogni, hanem kedvesebb módon akartam felkelteni.
 -Persze! Itt van. Addig én bemegyek a cuccokért!
   Kinyitottam Harry ajtaját és nagy kupi fogadott. Zayn mesélte, hogy ő a legrendetlenebb a fiúk közül de azt nem, hogy ennyire... Mindenhol ruhák, az egyébkén szépen ízlésesen berendezett házban.
   Az ajtóval szemben volt a lépcső, ami a legveszélyesebb hely volt a lakásban az alsógatya hegyek miatt. Szerencsémre nem magassarkút vettem fel reggel, így egy-egy megcsúszáson kívül nem történt semmi különösebb. Felértem a hatalmas felső szintre ahol nem volt akkora rendetlenség, mint lent. Benyitottam egy szobába, ahol volt egy hatalmas franciaágy, amiben Harry aludt. Odamentem hozzá és halkan mondtam:
-Harry! Reggel van! Ébredj fel, mert megszívatjuk a többieket és téged is be akarunk venni a szívatásba.
 -Mindjárt felkelek anya! - elkezdtem rajta kuncogni amire ő felriadt és a zöld szemeivel rámbámult.
 -Amy te meg mit keresel itt? - annyira csodálkozott, hogy még a száját sem csukta be a meglepettségtől.
 -Már mondtam! Megszívatjuk a többieket és téged is be akarunk venni!
 -Te neked nem Zayn kocsijában kéne ülnöd félúton a nyaralója felé? - kérdezte csodálkozva.
 -Úgy döntöttünk maradunk egy napot itt veletek és hülyülünk egyet! Amúgy a rendetlenség az nem kifejezés az alsó szinten. Ki kéne takarítanod, vagy fogadj takarítónőt!
 -Hű! Tényleg, hogy jutottál fel ide? Nem estél le egyszer sem? 
 -Nem de majdnem sikerült! - mondtam nevetve. - Most pedig öltözz fel gyorsan, mert a végén még  a többiek maguktól felébrednek.
 -Igenis Kapitány! - mondta vicces hangon.
   Megpróbáltam esés nélkül leérni a földszintre, már csak egy lépcsőfok volt hátra, amikor megbotlottam és előrerepültem. Harold azonnal lesietett, aminek az lett a vége, hogy ő is leesett. Miután kinevettük egymást és megbizonyosodtunk róla, hogy nem lett egyikünknek sem nagyobb sérülése, kimentünk az utcára, ahol Zayn már berendezte a "koncert" helyszínét és már csak minket várt egy gyors egyeztetésre. 
   Kaptam egy dalszöveget, amit Zayn írt, amíg bent voltam Harry-nél. Zayn gyorsan elmagyarázott néhány taktikát, megemlítettem, hogy tudok gitározni és, hogy szívesen eljátszom a számot. Adott egy gitárt, amit Niall-től kapott kölcsön és elpróbáltuk egyszer kihangosítás nélkül a dalt. Utána kihangosította és kezdődhetett a szívassuk meg a fiúkat 1. - ugyanis ha erre nem ébrednek fel berontunk a házukba és teli torokból elkezdjük énekelni azt a számot ami leghamarabb eszünkbe jut.
   Már alig vártam, hogy kifussanak az utcára és megkérdezzék, hogy még is mi volt ez. Két percet vártunk majd belefogtunk.
" Zayn: It's time, to get up, in the morning   Harry: In the morning   Amy: In the morning   Zayn: Got McDonalds breakfast for you Niall   Amy: Just For you   Harry: Or any other brand   Zayn: We drove two miles to get it   Amy: So you better get up and eat it   Amy&Harry: You don't wanna be a selfish lazy (crazy) boy (Niall)   Mindenki: So we gotta get up!                     (Get) Time to get up!                      It's time to get up!                      It's time to get uuup!                      It's. Time. To. Get up.                      It's time o get up!                      (Time to get up)   Zayn: IT'S TIME TO GET UP!   Amy&Harry: IT'S TIME!   Zayn: It's time to get up-   Amy: It's time to...   Harry: SSS   Amy: Get up.   Harry: It's time...   Amy: Doobie dooo   Amy&Harry: Waaaake (GET)   Mindenki: UUUPPP."                     Forrás:http://www.youtube.com/watchv=9b22pdWlfwQ
Mire végeztünk kivágódott Louis-ék házának az ajtaja és kiviharzott rajta Louis és Eleanor.
 -TI MÉGIS MIT CSINÁLTOK REGGELEK REGGELÉN?! - a hangjából ítélve nem volt dühös, csak próbált annak tűnni. 
 Ezután kivágódott még egy ajtó, amin Danielle és Liam szaladt ki nevetve. 
 -Szépek vagytok! Reggel hét órakor bosszuljátok meg a már két éve elfeledett eseményt?! - mondta Liam mosolyogva.
  -Tényleg! Zayn és Amy! Nektek nem kellett volna már elhagyni Londont? - kérdezte Louis csodálkozva
  -Úgy döntöttünk, hogy maradunk egy napot hülyülni veletek! Gondoljatok bele, ha most nem lettünk volna itt Harry-nek eszébe nem jutott volna ezt megtervezni egyedül!
   -Miért ez ki ötlete volt? - kérdezte nevetését visszatarva Eleanor.
   -Az enyém! De azért remélem nem tervezitek ezt megbosszulni! - mondtam kissé félénken.
  -Dehogynem! Egyik reggel meg lesz bosszulva! Nem tudom, hogy mikor de ezt nem hagyjuk annyiban! - mondta Louis gonosz vigyorral.
    -Az biztos! Nem hagyom, hogy Liam Payne-t megbosszulja csak úgy valaki!
   -Amúgy a terv második részét én szeretném végrehajtani! - jelentettem ki határozottan. Majd most megtanulja Niall, hogy milyen is ilyen hangzavarban ébredni. Igaz, hogy nekem még soha nem tett rosszat de Zayn-nek igen - persze viccből - és ha Zayn-t valaki "bántja" akkor engem is bánt. Szóval vegyes érzelmekkel elindultam Niall háza felé. Ő Harry és Louis szomszédja, tehát át kellet mennem a néptelen utcán. Benyitottam a hatalmas házba, ahol minden a helyén volt, egyáltalán nem volt rendeltlenség, mint Harold-nál. Felmentem a lépcsőn, ami teljesen máshol volt, mint Harry házában. A szobát alig tudtam megtalálni. Komolyan mondom olyan a háza, mint egy labirintus. Viszont a horkolásából nagy nehezen megtaláltam. Eldöntöttem, hogy a Live while we're young-ot fogom énekelni, mert azt tudom a legjobban énekelni és nem csak a szerelemről szól.
   Közelebb mentem az ágyához és teli torokból elkezdtem énekelni.
    




1 megjegyzés: