2013. január 22., kedd

Második díjam

A díjat nagyon-nagyon szépen köszönöm Butterfly girl-nek!


Szabályok:
1. Irj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Irj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog magamról:
1. Kicsit visszahúzódó vagyok, de azért szeretek megismerkedni új emberekkel.
2. Nagy álmom, hogy egyszer beutazzam a földet és segítseg a rászorulókon.
3. Néha azokat bántom meg leginkább, akiket a legjobban szeretek.
4. Szeretem a magányt.
5. Általában sötétben szokott ihletem lenni, amikor sose vagyok gépközelben.
6. Imádom a Harry Potter történetet
7. A könyvek nekem megnyugvást jelentenek, velük együtt úgy érzem el tudok menekülni a saját életemből.
7. Általában, ha jónak találok egy blogot, akkor teljesen átszellemülök a főszereplő karakterével és nem ritkán úgy kezdek el gondolkozni, mint az adott főhős.
8. A motivációt Szandee:D adta Katy Smith-ről szóló történetével és a mai napig az egyik legjobb bloggerinának tartom őt.
9. A matek felvételim siralmas lett.
10. Először amikor hallottam az 1D-ről Harry-re azt hittem, hogy Niall Horan-nak hívják, de utána rögtön utánanéztem és pillanatok alatt megjegyeztem a nevüket.
11. Éljel-nappal el tudom hallgatni az 1D-t.

11 kérdés, amire válaszolni kell:
1. Mi a kedvenc zene számod? Nem is tudom, az összes 1D és a többit meg nem tudom rangsorolni
2. Hány éves vagy? 14.
3. Mi számodra a legfontosabb? Az, hogy boldog legyen/legyenek az/azok akit/akiket szeretek.
4.Melyik az a hely ahová mindig is el akartál menni? London és New York.
5. Ki a kedvenc énekesnőd? Rihanna
6. Mennyire fontos számodra mások véleménye? Sajnos túlságosan is fontos.
7. Vagy admin valamelyik facebook oldalon ha igen melyiknek? Nem vagyok admin.
8. Van olyan ember akit gyűlölsz? Gyűlölni nem igazán gyűlölök senkit, maximum utálom.
9. Van olyan zene, ami inspirál vagy erőt ad? Persze, mindig más zene inspirál, az adott hangulatomnak megfelelően. Erőt pedig a lassú számok adnak.
10. Mi a kedvenc tantárgyad? Történelem
11. Van példaképed? Van 3 is. Név szerint : Eleanor Calder, Danielle Peazer, Perrie Edwards

11 kérdés: 
1. Mi a kedvenc színed? 
2. Mi inspirál téged az íráshoz/szerkeztéshez?
3. Amikor meglátsz egy utálkozó postot az 1D-ről mi a reakciód?
4. Ha negatív kritikát kapsz mi a reakciód rá?
5. Mit tennél, ha egy új iskolába kéne menned, ahol mindenki utálja az 1D-t, csak te nem?
6. Ha hirtelen Londonba kéne költözz, mi lenne az első dolgod a városban?
7. Szoktál álmodozni?
8. Szerinted melyik szám a leggyönyörűbb?
9. Ha egyszer találkozhatnál bárkivel a világon ki lenne az?
10. Ki a kedvenc írónőd?
11. Melyik évszakban a kedvenced?

Akiknek küldöm: 

2 megjegyzés: