2013. január 12., szombat

Part 18

Odanéztem és Louis arcát vétem felfedezni az egyik "idegenben".
  -Louis te szórakozol velem?! Azt hittem, hogy vérengző gyilkosok vagytok! - mondtam rémülettől akadozó beszéddel.
  -Te jó ég! Ti meg mit kerestek itt? Ugye tudjátok, hogy legalább 20 km-re vagytok Zayn nyaralójától! - mondta Harry zavarodottan.
   -Hány kilométerre? Mi az lehetetlen, nem is tudom mióta bolyongunk az erdőben!
   -Nem mondjátok, hogy eltévedtetek és eljöttetek idáig?!
   -Hát mi is pont ezen csodálkozunk Niall! - mondtam kicsit felszabadultabban.
 Miután megbeszéltük a kalandunk részleteit kocsiba ültünk és a fiúk visszavittek minket a nyaralóba. 
   Hulla  fáradt voltam, úgyhogy egy gyors zuhanyzás után bedőltem az ágyba. Furcsa mód nem tudtam elaludni, pedig tényleg nagyon kifárasztott engem ez a túra.
   Ám alighogy elaludtam Zayn - gondolom nem szándékosan - felébresztett, és utána már nem igazán voltam fáradt.
  -Nem tudok aludni! - mondtam.
  -Én sem! De van egy ötletem mit csináljunk! - jelentette ki.
  -És még is mit kéne csinálnunk? - tudtam, hogy mit akar, de azért viccesnek tartottam, hogy egy kicsit húzhatom az agyát.
  -Hát nemrég valamit félbehagytunk, ja és még előtte ígértél nekem egy bizonyos dolgot! - szerintem tudta, hogy csak az agyát húzom, de azért még folytattam.
   -Én nem emlékszem semmi ilyenre. Nem ígérgetek felelőtlenül. - mondtam gonosz mosollyal az arcomon - De ha annyira azt hiszed, hogy ígértem neked valamit, akkor mutasd meg mit is hagytunk félbe!
    -Hmmm ez jól hangzik, azt hiszem meg is mutatom! - elkezdte csókolgatni a nyakam én pedig engedtem neki. - Na most, hogy kaptál egy kis ízelítőt már fel tudod idézni az esküt?
    -Sajnálom, de nem vagyok benne biztos, hogy én ilyesmit ígérgettem. 
   -Nagy kár! Nem tudod miről maradsz le! Egész éjszaka fent leszek, ha meggondolnád magad és eszedbe jut mit ígértél, akkor csak szólj! - mondta kacsintott egyet és elfordult tőlem az ágyon.
  "Hihetetlen mekkora egóval rendelkezik! Nem elég, hogy le akar fektetni, még önmagát is fényezi. Biztos, hogy nem fogok neki szólni, főleg, hogy otthagyott volna az erdőben, ha valaki/valami megtámad." A gondolatok csak úgy cikáztak és úgy éreztem , hogy egyik felem szívesen szólna neki, hogy akarja a másik pedig teljesen el akarja fojtani ezt az érzést. 
   Végül szerencsére elaludtam mielőtt szólhattam volna Zayn-nek, hogy eszembe jutott, mit is ígértem neki.
     Reggel Zayn karjaiban ébredtem, ahogy gyengéden átölelte a derekam. Ekkor nagyon bántam , hogy nem szóltam neki, de most már tudom, hogy jól tettem.
     Zayn abban a pillanatban felriadt, ahogy megmozdultam és édi kölyökkutyaszemekkel nézett rám.
  -Azt hittem szólni fogsz! - mondta. Némi csalódottságot véltem a hangjából kivenni.
  -Hidd el én is! Csak amikor szólni akartam bealudtam. - elnevette magát és szorosan magához ölelt. 
  -Akkor ma este be kell pótolnunk, amit már háromszor megígértél!
  -Lehet róla szó! - mondtam majd megcsókoltam és felkeltem az ágyból.
 Utam a fürdőbe vezetett és miután elvégeztem a szükséges reggeli teendőket a konyha felé vettem az irányt. Úgy látszik Zayn gyorsabban készült el mint én, mert épp palacsintát sütött.
  -Hmm jó illata van! - mondtam.
  -Még szép, hiszen én sütöttem! Amúgy most sütök életemben először palacsintát, úgyhogy jól esett a bókod!
  -Ha tudtam volna, hogy ezzel növelem az egód nem mondtam volna! - ezen jót nevettünk, majd megettük a Zayn által készített reggelit és a tó felé vettük az irányt. Én rögtön bevetettem magam a vízbe, de Zayn-nek beletelt pár percbe amíg elért hozzám.
   -Figyelj! Úgy döntöttem, hogy ma megtanítalak úszni, ha esik ha fúj.
  -Hát ez nem valami okos ötlet! A fiúk is megpróbáltak megtanítani, de nem igazán sikerült, amint te is láthatod.
   -Hidd el, képes vagy bármire, csak akarnod kell! Egyébként meg, megesküdtem önmagamnak, hogy a mai napon bármi lesz megtanulod az úszás alapjait. Tehát az lenne a legcélszerűbb, ha már most elkezdenénk. Először próbálj meg siklani a vízen. 
 Eltávolodtam Zayn-től és kértem, hogy próbáljon meg hozzám odaúszni felmérés céljából. Mit ne mondjak, hihetetlen sok munkával - az egész délelőttöm arra ment rá, hogy Zayn tanítottam és úgy fél egykor sikerült megtennie az első lépését ÚSZVA!
  -Te jó ég! Megtanultál úszni! Annyira büszke vagyok rád!
  -Tényleg! Te vagy a világ legjobb tanárja! Ma este én is tanítok neked valamit!
  -Ennek köze van az ígéretemhez?
  -Persze! De most menjünk haza!
 Miután otthon megebédeltünk visszatértünk a tóhoz és most már Zayn is beúszott velem a mély vízbe.

2 megjegyzés:

  1. Jó lett várom a kövit :))) Hoztam egy díjat itt megtalálod -----> http://newlifeand1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés