2013. január 15., kedd

Part 19

   -Ha már tudsz úszni, akkor most mutatok neked egy másik sportágat! A neve kajak, gondolom már hallottál róla, egy rendkívül szívós sport, de én imádom! Amikor Budapesten laktunk rendszeresen jártam edzésekre és egy kicsit meg is tanultam magyarul. Magyarországot mondják a legjobbnak ebben a fantasztikus sportban és volt szerencsém a legjobbakkal találkozni. Tőlük tanultam azt, amit most meg fogok neked mutatni!
   -Már előre félek, mert igen tényleg hallottam már róla, hogy magyarok nagyon jók, de ahogy láttam azokat a megülhetetlennek tűnő hajókat eléggé elborzadtam. Egyébként akkor már meg is van a programunk az Olimpiára!
   -Hát igen elég borulékony némelyik kajak. És igen már fel is akartam vetni az ötletet, hogy nézzük meg a számokat. Kíváncsi vagyok mit fognak teljesíteni a magyar edzőim.
    -Majd szurkolunk nekik, ha nem lesz brit ellenfelük! Egyébként ott van a tó túlsó oldalán egy viszonylag nagy csónakház, szerintem találunk számodra és számomra megfelelő hajót.
  Kiúsztunk a partra és valahogy úgy kerültünk, hogy Zayn előbb ért a sekély vízhez, így megcsodálhattam tökéletesen izmos testét, amin apró vízcseppek versengve folytak le.
  -Mit nézel? - kérdezte ördögi mosollyal Zayn - Ennyi várod az estét, hogy már most a testemet bámulod?! - mondta viccesen, majd odajött hozzám és szorosan magához ölelt. - Akár most is hazamehetünk!
  -Ki van zárva! Még ma megtanítalak kajakozni! - mondtam és elhatároztam, ha nem ül bele egy kajakba, akkor hoppon marad este.
  -Hmm nagyon makacs vagy! Ez tetszik! Akkor menjünk minél gyorsabban, ahhoz a kajakhoz.
Körülbelül 10 percnyi néma sétálás után elértünk a hatalmas csónakházhoz, ami teljes pompában ( Ezt csak a kajakosok érthetik, hogy lehet egy csónakház szép. Én mindenkinek ajánlom a sportot a történeten kívül) kitárult előttem és jobbnál jobb kajakokat véltem felfedezni, amik között nem egy Nelo - a legjobb fajta kajakok egyike- sorakozott. Megálltam egy rózsaszín hajó mellett, amin gyönyörű vajszínű virágmotívum volt.
  -Hihetetlen! Van egy saját csónakházad és még egyszer sem kajakoztál? - teljesen le voltam rajta rökönyödve.
  -Hát én nem, de a többiek úgy ahogy tudnak kajakozni, még Eleanor és Danielle is. Egyébként Jennifer is tud kajakozni?
  -Persze, csak nem olyan jól, mint én! - kinyújtottam a nyelvem, mint az én édes drága szerelmem, amikor egózási rohama van.
  -Mi történt veled? - teljesen értelmetlen fejet vágott.
  -Nos, rossz hatással vagy rám! Egyébként csak utánoztalak.
  -Héj amikor én csinálom az egyedi és utánozhatatlan, te csak cuki és édes voltál, én viszont sexy és jó pasi is vagyok a cuki és édesen kívül! - hát igen, Zayn megint alkotott.
  -Na ezt most jól megkaptam! Legközelebb meg sem próbállak utánozni, mert az úgy sem lesz Zayn-es. - hihetetlen ideges lettem, hogy valaki, hogy lehet ilyen egoista, de igazából megértem, nem mindenki ilyen híres és, ahogy ő mondta jó pasi.
  -Nem akartalak  megbántani, de azt nagyon nem szeretem, ha valaki megpróbál utánozni! A szülinapomon kívül! Egyébként te sokkal szebb vagy és sexibb, mint én valaha is leszek/voltam/vagyok. - ennél nagyobb dicsértet még nem hallottam Zayn-től, főleg olyat nem hallottam, amikor szebbnek tart valakit magánál, ezért el is érzékenyültem és egy könnycsepp gördült le az arcomon.
  -Valami rosszat mondtam? Nem akartalak megbántani, hisz szeretlek! - most már végképp eltört a mécses nálam és elkezdtem zokogni, aminek egy dolog volt az oka, hogy Zayn még sose mondta ki, hogy szeret és egyébként is most valahogy érzékenyebb voltam az átlagosnál. -Kérlek ne sírj! Nem akartam semmi rosszat mondani.
  -Nem mondtál semmi rosszat, sőt! Ez gyönyörű volt, amit mondtál és a boldogságtól sírok, egyébként is mostanság egy kicsit érzékenyebb vagyok és normálisan is sokat szoktam sírni.
   -De én nem szeretném, ha sírnál! Én boldognak szeretnélek látni és kiegyensúlyozottnak, nem pedig szomorúnak és rosszkedvűnek. - magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt, ami kicsit visszafogta a sírásomat és felgyorsította a szívverésemet. Zayn vadabbra váltott én pedig beletúrtam az egykor tökéletesen beállított, most vizes és lelapult hajába. A csókolózásunknak egy hirtelen csobbanás vetett véget, ami a tó kristálytiszta víztükrén hullámköröket alkotva csobbant, majd lesüllyedt a kis tárgy, amit valaki nagy erővel beledobott a tóba.
   Hátrafordultam és Louis-t és Eleanor-t véltem felfedezni a tó túlsó partján. Zayn egy nem éppen nőies kézmozdulattal jelezte, hogy épp más dolgunk van, de a tó oldalán lévő két barát felénk indult.
  -Ilyen nincs! Minden romantikus pillanatunkat tönkre teszik?! - üvöltötte dühösen, hogy a fél erdő meghallja.
  -Nagyon úgy tűnik! Egyébként kezdem azt hinni, hogy ez nem véletlen és ennek a dolognak volt egy előzménye is, például te is ezt tetted velük?! - Zayn egy halvány mosolyt küldött - Szóval! Mit csináltál velük?
  -Hát amikor összejöttek elég rendesen megszívattuk őket és Liam-et már meg is bosszulták, Harry-t is, Niall-tól elvették a kajáját - a kis ördögiek - és már csak én maradtam. Én hülye pedig megígértem még régebben, hogy vállalom, hogy kétszeresen adják vissza, mert nekem úgy sem lesz komoly kapcsolatom. Most pedig itt állok azzal a lánnyal akit szeretek és sajnos muszáj elviselnem, hogy visszakapom a szívatást.
  -És nekem ehhez még is mi közöm, engem miért piszkálnak?! - teljesen értelmetlen volt számomra a szöveg, igazából csak az csengett a fülemben, hogy szeret.
   -Mert Eleanor-t is szívattam. Sajnálom, tényleg nem gondoltam rá, hogy lesz olyan lány, aki nem a hírnévért fog velem járni.
   -Nem kell sajnálnod, egyébként is este már nem lesznek itt... - rákacsintottam, hátranéztem és a vigyorgó Louis állt mögöttem.
   -Miért is jó, hogy nem leszünk itt? Már azon gondolkodtunk, hogy ma itt alszunk nálatok!
   -Isten ments! - mondta Zayn majd egy bocsánatkérő mosolyt intézett felém.
  -Zayn! Felőlem maradhattok, egyébként este a Titanikot akartuk megnézni Zayn-nel és ezért mondta. -rákacsintottam majd visszamosolygott.
   -Hogyne! Titanik mi?! Melyik jelenetet? Amikor Zayn lerajzol melltartó nélkül? - nos valami olyan filmet kellett volna választanom, amiben nincs semmi ilyen jelenet, de most már mindegy.
   -Nem is rossz ötlet! - mondta Zayn vigyorogva, majd gyengéden megütöttem és odasúgtam neki, hogy elég a perverzkedésből.
   -Amúgy épp meg akartam tanítani Zayn-t kajakozni! Van kedvetek velünk tartani?
   -Persze! Mi is épp ezért jöttünk ide! Egyébként Zayn nem hiszem, hogy bele mer ülni, mivel nem tud úszni! - mondta Eleanor, amire Zayn kihúzta magát és elégedett képet vágott.
   -De most már tudok! Amy megtanított! A legjobb tanár a világon! - mondta elégedett mosollyal és hátulról átkarolta  a derekamat.
   -Megtanult... Ő... ÚSZNI?! Mi fél évig próbáltuk megtanítani, de inkább feladtuk, mert nem volt képes fent maradni a víz tetején.
   -Bocsi, de a képességemet mindig is egy csinos lánynak tartogattam, nem 4 idiótának!
   -Chhh! Most megsértődtem! - mondta Louis tettetett csalódottsággal.
  -Bocsi BooBear! Tudod, hogy nem úgy akartam, elmondok egy titkot! Én... Szeretem... -hatásszünetet tartott - Amy-t és önmagamat.
    -Mit is vártál tőle Louis?! - mondtam. - Ő Zayn BradfordBadBoy Egoista Malik. 
    -Igen és te belezúgtál ebbe a BradforBadBoy-ba, ha jól tudom!
   -Lehetséges, hogy így van! - megint húztam az agyát. - de most már térjünk a lényegre! Ki melyik hajóval megy?
  Mindenki kiválasztott magának egyet a sok közül, én pedig Zayn-nel párosban próbáltam meg menni, amiből csak annyi lett, hogy akkorát borultunk, mint még soha. Még szerencse, hogy megtanítottam Zayn-t úszni, különben elég rosszul jártunk volna.
  Utána megtanítottam az egyszemélyes kajakban a teknikáját és megpróbáltunk egyedül menni, nem túl nagy sikerrel. Zayn legalább 30-szor borult a délután folyamán, de estére már egész jól ment neki. Én próbáltam menteni, de nem hagyta így legalább 5 percenként meg kellett állnunk.
  Este elbúcsúztunk Eleanor-éktól és fáradtan dőltünk a kanapéra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése