2013. január 5., szombat

Part 14

Nem telt el fél perc szegény magára húzta a takarót és könyörögni kezdett.
  -Amy ne csináld ezt velem! Alig bírtam visszaaludni miután elénekeltétek NEKEM azt a számot! - mondta könyörögve
  -De hisz az csak 10 perce volt! Nem aludtál csak maximum 1 percet.
  -Az lehet, de legalább hajnali háromig fenn voltam este és mit ne mondja eléggé kifárasztottam magam.
   -Miért maradtál fent olyan sokáig?
   -Twitteren askNiall-t tartottam! Rengeteg kérdést kaptam és a legérdekesebbekre válaszoltam is. Hihetetlen, hogy mennyi ember kíváncsi rám. Azt hittem ilyenkor senki sem fog írni, de ezek a Directioner-ek olyanok, mint a sajtó. Mindenről első kézről értesülnek és nem hagyják az embert nyugodni.
    -Te vállaltad! Meg amúgy is elég lett volna az első százra válaszolni és utána meg kijelenthetted volna, hogy vége és, hogy ne írjanak több kérdést.
    -Hirtelen milyen bölcs lettél a sajtóval kapcsolatban! Amúgy meg nem akartam megbántani a rajongókat.
    -Értem! Igen azóta ismerem a sajtót amióta ki kellett mentenünk titeket a szórakozóhelyről, meg amikor betörtek a lakosztályba és elárasztott a sok paparazzo és a sok újságíró. Borzalmas mire képesek egy hírért!
  -Amúgy mire ez a nagy felhajtás? Minek kellett felkeltenetek mindenkit és hogy-hogy nem mentetek vissza Zayn-nel?
   -Úgy döntöttünk, hogy egy napot még itt maradunk Londonban és hülyülünk egy jót veletek!
 -Miért nem ezzel kezdted? 10 perc és kész vagyok! Úgyis tudok egy tökéletes helyet a szórakozáshoz. - rámosolygott és megkért, hogy menjek addig ki amíg átöltözik. Kb. 10 perc múlva már az utcán voltunk és a többiek diadalittasan köszöntöttek minket.
   -Jól megijesztetted szegény Niall-t?
   -Nem, mert nemrég aludt vissza. Kellett volna egy ráadás szám és ő is kijött volna a hangzavarra.
  -Legalább próbáltál volna ijedt arcot vágni, amikor megjelent Amy a szobádban! - mondta csalódottan Zayn.
    -Ismerve titeket, nem akartam ijedt arcot vágni, mert akkor máskor is megcsináljátok. - mondta Niall kisfiús nézéssel.
    -Nem fognak ilyet csinálni, mert majd egyszer megbosszuljuk őket. Mi 5-en leszünk és velünk lesz Louis és Eleanor, akik nagy mesterei a szívatásoknak. - jelentette ki bosszúszomjasan Liam. Most, hogy belegondolok Loui és El tényleg durva párosítás és az ő oldalukon állnak. Szerintem lesz ennek egy nagyon vicces folytatása.
  -Nem kell megijedni, nem fogunk bántani, csak egy picit meg lesztek szívatva például az Olimpián. - mondta El.
    -Zayn biztos, hogy nekem is ott kell lennem az Olimpián? - viccből kérdeztem, úgyhogy remélem nem vették komolyan.
    -100%! Nélküled nem lépek fel. És ha én nem lépek fel akkor a fiúk sem! - mondta határozottan. Úgy látszik nem értette a viccet.
   -Nem gondoltam komolyan! Csak viccnek szántam, de kíváncsian várom a folytatását és bármit is tervezel Louis, azt duplán fogjátok visszakapni vagy ne legyen a nevem Amy Rose. - tudom kicsit furcsa, hogy a családnevem egyezik egy virággal, de hát nem tehetek róla. Egyébként is, szerintem szép a vezetéknevem és eddig semmi problémám nem volt vele.
    -Hát te nagyon elszánt vagy! Majd összedobunk Eleanor-ral egy nagyon durva szívatást -persze vicceset- és akkor majd nem tudod duplán visszaadni. Amúgy is mi csak Zayn-t szívatjuk meg, téged épségben hagyunk!
   -Ha Zayn-t megszívatjátok, akkor az olyan mintha engem is szívatnátok! Egyébként is azért keltettünk fel, hogy szórakozzunk! Bepakoltuk Zayn telejárójába -igen az is van neki- a cuccokat amik kellhetnek de szerintünk először körbe kéne nézni Londonban. Még veletek nem voltam a városban és szerintem így sokkal jobban fogom magam érezni, mint amikor a szüleimmel voltam ott.
     -Ez jó ötlet! Megmutatjuk a kedvenc helyeinket neked, ahol szoktunk szórakozni, meg a Szent helyet ahol megalakult a One Direction. Meg szerintem már rég nem ültünk a London Eye-on. Az Olimpia helyszínét is megnézhetnénk, elvégre nemsokára fellépünk!
   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése