2012. december 28., péntek

Part 8

-Nem zavartál meg semmit! Csak beszélgettünk.-mondtam
Ránézett Zayn-re aki egyet bólintott, hogy tényleg csak beszélgettünk.
-Hát akkor nem zavarok tovább, beszélgessetek csak nyugodtan! Hiszen még alig ismeritek egymást!
      Amint elmondta ki is lépett az ajtón majd becsukta maga után.
-Azt hitték, hogy mást csinálunk! -jelentette ki határozottan, majd elmosolyodott.
-Min mosolyogsz? -kérdeztem meg. Előre tudtam rá a választ, de tőle akartam hallani.
-Semmin! Vagyis hát nem is tudom! Eddig egyik barátnőmmel sem éreztem ilyen jól magam!
-Haha! De hiszen csak elmeséltem neked az eddigi életem! -nem erre a válaszra számítottam.
-Igen, de valahogy az is jó érzéssel tölt el ahogy beszélsz! -közelebb húzott magához és szenvedélyesen megcsókolt.
     Még se csalódtam! Pontosan arra gondolt, amit én hittem, csak elterelte a témát. A csókjai egyre forróbbak és szenvedélyesebbek lettek és egyre lejjebb ment.
-Zayn állj meg! Ez nekem még túl korai! -itt suttogni kezdtem- Amúgy is, egész biztos, hogy ott hallgatóznak az ajtónál a többiek!
-Ez igaz! De kit érdekel?! 
-Engem!
-Na jó! Egy hét haladékot kapsz! Utána itt folytatjuk! 
   Kinyitotta az ajtót és láss csodát, ott állt a 3 fiú. Ahogy kinyílt az ajtó mind a hárman eldőltek. Liam-et nem láttam sehol, se Jennifer-t. 
-Hol van Liam és Jennifer? 
-Jennifer nagyon kiütötte magát tegnap és amikor felébredt nagyon rosszul volt ezért Liam elvitte orvoshoz. Visszafelé felveszik Danielle-t és Eleanor-t.
-De hát ők nem Londonban laknak? 
-De igen! Oda vitte Liam Jenn-t!
-Miért nem te vitted Harry? Hiszen tegnap szerelmet vallottál neki!
-Hát azt mondta Liam, hogy inkább ne egy másnapos ember vigye a toxikológushoz. Még Zayn jöhetett szóba, de ő épp el volt foglalva valami mással! -ebben a pillanatban rám nézett.
-Haha! Csak beszélgettünk!
-Aha! "Zayn állj meg! Ez nekem még túl korai!" -elváltoztatott hangon mondta Harry, majd mind a hárman nevettek.
-Nevessetek csak, de tényleg nem történt semmi!
-Ha nem hallgatóztunk volna, akkor is ezt mondanád?
-Ja
-Szerintem hagyjuk rá, majd Zayn-ből kiszedjük a részleteket!
-Hát akkor nem kell sokat kiszedni belőlem, mert tényleg nem történt semmi. Ti is hallhattátok! -mondta Zayn kicsit idegesen.
-Tényleg Zayn, te hol voltál amíg mi hátul kimentünk?  Liam-mel előre mentünk de nem nem találtunk meg!
-Elbújtam egy sikátorban! Paul hívott, hogy miért hívta Liam telefonjáról egy idegen csaj, elmagyaráztam neki, hogy valószínűleg te lehettél és megkérdeztem, hogy hova jön és, hogy mikor. Utána kifutottam a sikátorból, ahol egy csapat rajongó rohant meg engem és -sajnos- velük együtt visszasétáltam a Club elé. Onnan meg már ti is ismeritek a történetet.
-Aha! A Nagy Zayn Malik elbújt egy sikátorba néhány riporter miatt?
-Ja! Te nem tudod milyen rámenősek tudnak lenni!
-Dehogynem! Rengeteg cikket írtak a családomról!
-Oké hanyagoljuk a témát!
     A délutánt Tv nézéssel töltöttem. Zayn ott ült mellettem és a telefonján twitterezett. Néha szóltunk egymáshoz néhány szót, de semmi különös nem történt. Majd a híradó közepén egy rémes cikket hoztak fel. 
"A One Direction-t tegnap este vad buliból hazafelé kapta le néhány paparazzi. A fiúkkal két ismeretlen lány is tartott, az egyiküket pedig másnap Zayn Malik-kel látták kézen fogva sétálni a városban."
-Ilyen nincs! Ezt nem hiszem el! Egyszer tettük ki a lábunkat kézen fogva, máris 20 paparazzi fotózza le.
-Ne idegeskedj! Engem nem zavar, amíg nem tudják meg a nevem és a címem!
-Már egészen biztos vagyok benne, hogy tudják!
    Ebben a pillanatban kinyílt a szobaajtó és 40 újságíró tódult be a szobába.

2 megjegyzés: