2012. december 24., hétfő

Part 4

    Ahogy egyre közelebb éreztem magamhoz, elfogott valami olyan érzés , ami eddig még sosem. "Amy nem csókolózhatsz vele." szólt egy hang a fejemben. Sajnos már késő volt. Elfogyott a hely Zayn és köztem. Te jó isten most készül megcsókolni a világ egyik legnagyobb egoistája. 
     Megcsókolt. A csókja hihetetlen szenvedélyes és  gyengéd volt. Ezt nem hiszem el! Még a zene is megállt és mindenki elkezdett tapsolni. Szóval ezek kiterveltek ellenem egy hadjáratot. Rihanna és Chris odajött gratulálni, mint ha azt jelentettem volna be, hogy terhes vagyok. Zayn csak nézett a nagy barna szemével. Furcsán jó érzés fogott el ahogy rám nézett. 
     Mindez csak pár percig tarthatott utána már mindenki békén hagyott minket. 
      Zayn egy szoba felé húzta a kezemet, amit előző itt tartózkodásomkor észre sem vettem. 
-Nagyon gyerekesek! - mondta felháborodva
-Hát ja. - mondtam egyet sóhajtva
-Figyelj! Szökjünk meg! Liam-nek szólunk, hogy mi elmegyünk. Elviszlek egy gyönyörű helyre.
-Hát nem is tudom, ez nem tűnik túl jó ötletnek!
-Tudom, hogy kicsit furcsán hangzik de csak 1 hétig lennénk ott!
-Mi lesz a szüleimmel ? Biztos halálra fogják aggódni magukat!
- Majd felhívod őket!
-Hát jó felőlem mehetünk!- tudtam, hogy ezt még meg fogom bánni de akkor is beleegyeztem 
Zayn a rossz fiús mosolyát vette elő. Ez nem tetszett nekem. 
- Figyelj amúgy azt szeretném kérdezni, hogy mi volt az első benyomásod rólam ?
-Őszintén? 
-Aha! Nem fogok megsértődni!
-Hát jó! Úgy gondoltam, hogy egy óriási egoista vagy és szinte mindig úgy viselkedsz mint egy kisfiú!
-Hmm lehet, hogy igazad is volt! Csak vicceltem!
-Ha már az első benyomásnál tartunk, akkor te mit gondoltál rólam amikor először megláttál?
-Hát, hogy félénk vagy és, hogy gyönyörű a mosolyod!
-Kezdem kicsit szégyellni magam, amiért úgy gondoltam, hogy csak magaddal törődsz és mindenki más hidegen hagy!
-Nem baj! Mondtam, hogy nem haragszok érte!
-Amúgy, már nem azért, de nem kéne megnézni, mit csinálnak a többiek?
-De szegény Liam-et egyedül hagytuk a fiúkkal!
-Húú, nem tudom, mit csinálhatnak most, de van egy olyan érzésem, hogy kint káosz van!
-Ja! Menjünk, nehogy lebontsák az épületet!
    Kint tényleg káosz volt! Méghozzá mekkora! Ilyet én még nem láttam! Harry és Louis a Dj pult mögött dőlöngéltek félmeztelen! Niall folyton azt mondta, hogy Nando's és mindig egyre hangosabban! A barátnőm a földön fetrengett a röhögéstől Liam meg olyan fejet vágott mint aki most azonnal feladja.
-Végre, már majdnem feladtam! A többiek már hazamentek, csak mi maradtunk! Segítsetek! Hívjatok taxit, hogy hazaszállítsuk őket a hotelbe feltűnés nélkül! 
-Oké, máris hívjuk! Amúgy Liam mi Amy-vel lelépünk 1 hétre a nyaralómba!
-Hát ez óriási, hogy fogom a fiúkat egyedül kordában tartani?!
-Hívd fel Danielle-t és Eleanor-t!
-Hát jó, csak az a baj, hogy Danielle Amerikába utazik, Eleanor-nak pedig fotózása lesz!
-Hát az szívás haver! Majd megoldod! Ha nagy a baj, hívj majd fel!
-Hát jó! De most szerintem azon kéne gondolkodni, hogy mennyi paparazzi állhat most kint az ajtó előtt!
-Ha a többiek kijutottak, mi is kijutunk!
-Hát épp ez az! A többiek felhívták magukra a figyelmet, ezért állhat most kint az egész sajtó!
-Én elvállalom a "csali" szerepét és elvonom a figyelmüket!-ezt még magam sem gondoltam komolyan! Mekkora felhajtás lesz ha kiderül, hogy egy lány az 1D-vel bulizott! Akik ráadásul segg részegek!
-Ez jó ötlet!- nem hiszem, hogy komolyan gondolta, inkább csak nem volt kedve veszekedni Zayn-nek.
-Lehet, hogy valamelyikünknek kéne kimennie mert a sajtó elég nagy felhajtást csinálna abból, hogy egy ismeretlen lány jön ki a helyről, ahol mi vagyunk!
-Ja! Ez tényleg igaz! Majd én kimegyek menteni a menthetőt! Ti addig kaparjátok valahogyan össze a népet!
-Oké! Sok sikert haver!
- Nagy fába vágtátok a fejszét! Louis és Harry nem fognak egyhamar kijönni Niall-lal meg meg kell majd állni legalább 2 McDonald's-nál!
-Onnantól már te is velünk leszel, tehát ahhoz nem kell különösen előkészülni!
-Tényleg! Mit mondjak a sajtónak? Miért csak én vagyok itt?
-Hát, szerintem, ha az én véleményem számít, én azt mondanám a helyedben, hogy a fiúk előbb elmentek, mert Niall éhes volt! Te pedig azért nem mentél velük mert, te nem szerettél volna 2 órát állni a McDonald's-nál!
-Ez jó ötlet! 
-Rendben, akkor menj és mentsd a menthetőt!
Mi a háttérből néztük, ahogy Zayn kilép az ajtón és elárasztják őt kérdésekkel. Ez nem túl jó jel! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése