2012. december 27., csütörtök

Part 7

   Miután Louis és Niall- nagy sajnálatunkra- elhallgatott, Harry újra belekezdett a "dalba" -aminek így most már az elejét is le tudtam jegyzetelni- már nem bírtuk ki nevetés nélkül. Mindenki egytől egyig hangosan nevetett, amire a 3 álmodó is morcosan felébredt.
-Ti mégis min nevettek hajnalok-hajnalán? -kérdezte Louis 
-Ha ti tudnátok, mit csináltatok?!
-Na! Ha már mindenki így nevet, én is tudni szeretném mit tettünk!- Niall volt a leghiggadtabb hármuk közül.
-Oké én elmondom! Ne csodálkozzatok, ha elnevetem magam, mert nagyon vicces a történet. Kezdeném Harry-vel, aki dalt írt álmában és el is énekelte. Szerintem egész jó dal lett, akár fel is kerülhetne a következő albumotokra!
-Komolyan dalt írtam álmomban ?! Hűha ez nagyon király! Szívesen meghallgatnám!
-Na látjátok! Még jó, hogy leírtam!
    Harry elkezdte dúdolni a dalához a megfelelő ritmust és hirtelen már papír nélkül énekelte tovább. Úgy látszik, megmaradt a fejében a szöveg meg a dallam.
-Hű ez nagyon jó lett! Na jó ez kicsit egoista mondat volt tőlem, de akkor is! Már emlékszem, melyik álmomban volt benne. Azt álmodtam, hogy egy koncerten, ezt a számot énekeljük és több millió rajongó sikítozva énekli velünk!
-Nem is tudtam, hogy te látod a jövőt! -mondtam viccből
-Mi sem! -mondták nevetve a többiek.
-Bármilyen meglepő, de én sem! -most már Harry is elkezdett nevetni
-Na ha kinevettétek magatokat, érdekelne, hogy rajtunk miért nevettetek!
-Nos hát, beszéltetek álmotokban egymással!
-Mi?! -nézett értetlenkedve a két fiú
-Ilyet még sose hallottam, hogy valakik egymással beszélnek álmukban!
-Hidd el eddig a napig én sem!
-Ez tényleg vicces lehetett, de csak ezért ébresztettetek fel ?!
-Nem Louis-val ti veszekedtetek, hogy kié legyen egy hamburger!
-Basszus! Erre az álmomra emlékszem! De ugye csak ebben a felében beszéltünk ?
-Hát nem! Pont, hogy most jön a legviccesebb! Niall te megkérted Louis kezét! És ő igent mondott rá! Majdnem megcsókoltátok egymást!
-Úristen! Megcsaltam Harry-t! Te jó ég Harry, ugye nem haragszol! -mondta Louis álsírós hangon.
-Ezt nem bocsátom meeeeg! -mondta Harry Darth Vader hangon
Elkezdtek kergetőzni a lakosztályban, ami így kívülálló személyként roppant vicces volt. Zayn megint rám nézett és a konyha felé bökött a kezével. 
     Felálltam, és a konyha felé vettem az irányt. Pár perccel később Zayn sziluettje jelent meg a konyhaajtónál. Belépett a szobába és becsukta maga mögött az ajtót.
-Kint őrültek háza van! -jelentette ki
-Hát ja! Ti tényleg nagyon visszafogjátok magatokat a videókon!
-Igen ez nagyon nehéz feladat! Louis 10 percenként elröhögi magát Harry-vel együtt, Liam tiszta ideg, hogy nehogy olyat mondjanak, amin a sajtó csámcsoghat! Az a kár, hogy mindig elkotyognak legalább egy ilyet!
-Szerintem nem kár! A rajongóitok úgy szeretnek, ahogy vagytok! És szerintem minden valamire való rajongó tudja, hogy nem olyanok vagytok az interjúkon, mint egyébként! Sőt ezt még én is tudtam, pedig nekem semmi közöm nem volt hozzátok!
-Lehetséges! De Paul nem szereti, ha hülyülünk! 
-Nagy kár! Pedig így csak a komoly-ami nem létezik- oldalatokat látják. Kéne készíteni egy olyan videót ami nem is annyira őrült, mint ami most megy kint, de nem is olyan komoly, mit az interjúkon.
-Ez jó ötlet! Majd egyszer megcsináljuk! Amúgy azért hívtalak ki, hogy nyugodtan beszélhessünk!
-Oké! Miről szeretnél velem beszélni?
-Például mesélhetnél magadról! Nem sokat tudok rólad!
-Oké! A kedvenc énekeseim: Taio Cruz, Usher, Chris Brown, Rihanna, will.i.am . 17 éves vagyok. Manchester-ben születtem és ott is élek. A kedvenc városom London. Szinte minden hétvégén elmegyünk Jenn-nel bulizni oda. New York-ba szívesen elmennék. Eddig csak egyszer jártam ott. Minden Európai nagyvárosban laktam már egyszer mert a szüleim imádják az itteni városokat. Nemrég még Rómában laktam, talán egy éve költöztünk vissza ide. A szüleim imádnak utazni ezért már szinte az egész földet láttam, Kenyától kezdve Óceánia szigeteiig. Ennek ellenére mindig tanultam. Igazából én már minden anyagot megtanultam, csak le kell majd érettségiznem.
-Hűha! Ezt nem is gondoltam volna rólad! Komolyan jártál Kenyában ?!
-Aha! Sőt még egy vadon élő zsiráfot meg is simogattam! Annyira édes volt. Meg úsztam a delfinekkel Havaii szigetén. Megnéztem a Sarki Fényt és láttam ahogy vonulnak a jávorszarvasok a havas tájon.
-Hát, hozzád képest az én életem semmi! Egész gyerekkoromat Bradford-ban töltöttem a barátimmal. Egyszer jártam Pakisztánban, ahol a rokonaim élnek. De igazából csak most, hogy a One Direction tagja lettem, kezdtem el bejárni a világot.
-Azért én nem adok teltházas koncerteket szerte a világon! Szerintem a te életed sokkal jobb volt, mint az enyém! Én állandóan csak utaztam és költöztem. Másról sem szólt az életem. Igaz, hogy sok utazásra Jennifer is elkísért-ugyanis az ő szülei is utazásmániások és egy hajóúton ismertem meg még 5 évesen-ami nagyon jó volt, hisz nem éreztem magam, olyan egyedül.
-Megértelek! Nem lehetett túl jó, ilyen keveset maradni egy helyen!
    Amint ezt kimondta, benyitott az ajtón Liam.
-Remélem nem zavartam meg semmit, de kezdtünk aggódni értetek, hogy hol vagytok ennyi ideig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése