2012. december 22., szombat

Part 2


         Reggel frissen keltem ki az ágyamból. El sem tudom hinni, már csak 1 nap és érzem, hogy minden meg fog változni. Csak azt nem tudom milyen irányban. Ha jó azt el sem tudom képzelni, miért is lenne jó hiszen öt egoista kisfiúval találkozok, akik el vannak telve a hírnevükkel és azt hiszik, hogy bármit megtehetnek. 
      Ezekkel a gondolatokkal ébredtem és egyre jobban kezdett nyomasztani a holnapi találkozásom velük. 
    Úgy terveztem,hogy ma azzal fogom tölteni a napom, hogy utána nézek  külön külön is a tagoknak. 
    Először Louis Tomlinson-ról olvastam egy kicsit az interneten és videókat is néztem. Csalódtam magamban. Ez a fiú tényleg elég vicces és nem is néz ki annyira önteltnek. 
    Aztán jött Liam Payne. Az ő videói után is nagyon meglepődtem. Elég közvetlennek tűnt és lerítt róla, hogy egyáltalán nem egoista. 
     Niall Horannal folytattam, aki lenyűgözött engem az ír akcentusával és azzal,hogy mindig éhes. Na itt már teljesen kiakadtam magamra, hogy lehetek ilyen hülye, hogy őket leegoistáztam. Na nem baj, a barátnőmnek nem kell tudnia arról,hogy mit gondolok róluk. Különben is még hátra van kettő.
       Ezek után Harry Styles-ről néztem egy pár videót. Ő is szimpi volt, bár a többieknél egy kicsit egoistábbnak tűnt. Neki a göndör fürtjei tetszettek a legjobban. A végére Zayn Malik-et hagytam. 
     Na róla semmit nem tévedtem. Egy igazi egoista akinek a tükrök nélkül nincs is élete. Egyszerűen rá néztem és rosszul lettem. Annyira álszent ez a fiú, hogy csodálom, hogy valaki szereti őt. Egyszerűen le akartam mondani a koncertet, mert nem akarok egy egoista majommal tölteni egy egész estét. Csak az volt a baj, hogy már megígértem Jennifer-nek, hogy bármi lesz én elmegyek vele.
        
                                                             ***
     Másnap arra ébredtem, hogy a barátnőm sikítva ugrál az ágyamon a 2 jeggyel a kezében. 
-Ébredj már fel! Szerveztem egy koncert előtti találkozót a fiúkkal! -  sikítozta a fülembe
-Neee csak, azt ne ! Ugye Zayn nem lesz ott? - tudtam, hogy ott lesz, de meg akartam bizonyosodni róla
-Dehogynem! Mind ott lesznek! Miért mi a bajod Zayn-el?
-Csak annyi, hogy nincs kedvem egy egoistával tölteni a napom!- morogtam álmosan
-Ajj, ő nem is egoista!
-Nem, nem az, tényleg nem! Csak a tükrök nélkül levegőt sem tudna venni!
-Te tudod, de én a helyedben felöltöznék, mert a fiúk itt várnak kint a házatok előtt!
-Mi?? Nemár, ez tök ciki!
-Nem ciki, hanem tök jó!
-Na jó, mindjárt felöltözök!- ilyen nincs ezt nem hiszem el. Azt hittem csak este kell szenvednem, ehelyett az egész napomat velük kell töltenem ?! 
      Gyorsan felöltöztem, hogy a 4 fiúnak ne kelljen annyit várnia.(Zayn várhat felőlem egy egész évet, akkor sem akarok vele találkozni!) Viszont a többiek elég rendesnek tűnnek, így nem szeretném őket megvárakoztatni!
       Pár perc múlva már futottam le az alsó szintre, elköszöntem anyáéktól és kiléptem az utcára, ahol ott állt előttem az 5 fiú és Jen. 
-Sziasztok! - köszöntem teljes nyugalomban.
-Szia! -mondták egyszerre a fiúk.
     Először Liam-mel fogtam kezet, majd következett Louis, utána Harry, aztán Niall, majd akaratom ellenére kicsit fintorogva, de azért kezet fogtam Zayn-nel is. 
      Furcsa volt így élőben találkozni, de senki sem okozott csalódást, mindenki a várt viselkedést tanúsította. Zayn egész végig csak engem nézett. Ez nagyon fusztráló érzés volt. 
    A fiúkkal bejártuk az egész várost, megmutattuk nekik a hely nevezetességeit és bejártuk a stadiont, ahol este fel fognak lépni. Nagyon nagy volt a csarnok, így üresen meg főleg. Szinte hihetetlen, hogy több 10000 sikoltozó lány fogja ezt a nagy helyet megtölteni.
          Nem hittem volna, hogy ilyen rendesek és viccesek a fiúk. Louis végig vicceket mesélt és mindenki nevetett rajta, mert tényleg nagyon vicces volt. El sem hiszem, hogy ezt mondom de tényleg élveztem a társaságukat.
          Sajnáltam, hogy haza kellett mennem átöltözni, szívesen hallgattam volna még a fiúkat. de végül elköszöntünk az elkövetkezendő 4 órára-ugyanis a fiúknak főpróbájuk volt és a menedzserük nem engedte meg, hogy kívülállók is ott legyenek ezen az eseményen.
   Otthon villámgyorsan elkészítettem a sminkem, felöltöztem és megcsinálta a hajam. Ezután átmentem Jenifer-ékhez.
         Náluk belehallgattam néhány számukba, meg kell hagyni, nem az én stílusom, de azért elismertem, hogy van pár jó számuk is.
         Ez a 4 óra csak úgy elrepült és azon eszméltem fel, hogy kiszállok a kocsiból és belépek a csarnokba.
      Furcsa látvány fogadott engem. Tényleg rengetegen voltak és nagyon sok embernél volt tábla is amin a szeretetüket fejezték ki a banda iránt. 
       Átéreztem milyen jó lehet a fiúknak kilépni a színpadra és meglátni ezt a sok csodálatos rajongót.
       Alig engedtek be, a sok rajongó máris elfoglalta a helyét. Nekünk az első sorban volt kijelölve egy rész. Mi is elfoglaltuk és vártuk, hogy a fiúk előjöjjenek. Először az előfellépő lépett ki a színpadra. 
       Nem fogjátok kitalálni ki volt az. PSY állt a színpadon és elkezdte a Gangnam style című számot énekelni. Az a tánc fenomenális volt amit csinált a színpadon. 
        Majd PSY után előjöttek a fiúk is. Hihetetlen üdvrivalgás fogadta őket. 
Elénekelték az összes slágerüket.  A rajongók -beleértve a barátnőmet is- velük együtt énekeltek.

         
  


1 megjegyzés: