2012. december 30., vasárnap

Part 10

     A ruhásszekrényem tele volt régi ruhákkal, amiket anno sajnáltam kidobni, de ma már nagyon megbántam. Egyszer szelektálni kéne a habos, rózsaszín szoknyáimat és a hozzá illő kis, blézereimet. A legtöbbet kinőttem, de utálom, ha ki kell dobni a ruhákat. Valahogy a viseletük alatt a szívemhez nőnek és egy csomó kalandot átélnek velem együtt.
   Beraktam a nagyméretű bőröndömbe minden időjárásnak megfelelően, több ruhadarabot is. Amikor megemeltem, az egyébként sem könnyű bőröndöt, azt hittem abban a szent pillanatban sérvet kapok. Iszonyatosan nehéz volt a csomagom. 
    Szerencsére Zayn addigra felért a bézs színű szobámba, ahol segítőkészen megemelte a bőröndömet.
-Ugye ezt nem gondoltad komolyan? - kérdezte rémülten. Látszott rajta, hogy még neki is nehezére esik vinni.
-Csak a szükséges ruhákat raktam el! - mondtam nevetve.
-Hát! Ha neked ennyi a szükséges! - mondta majd ő is elnevette magát.
     Ránéztem az órára, ami fél hetet mutatott és elszörnyedtem, hogy ez a nap szinte semmi tartalmas dolgot nem csináltam.
-Zayn! Indulnunk kéne! - figyelmeztettem riadtan.
-Ez jó ötlet! Így is legalább 2 óra az út, mire odaérünk már rég sötét lesz. Liam-et is fel kell hívnunk! 
-Igen, nem ártana! 
     Sietve indultunk meg a bejárati ajtó felé. Anyu már ott várt minket, elbúcsúztam tőle, megígértem, hogy maximum két hétig leszünk ott és az sem biztos. Úgy viselkedett, mint aki most látná utoljára a lányát. 
     Ezután Zayn berakta a bőröndöm a csomagtartóba - már ha lehet így nevezni azt a kis lyukat - és kinyitotta nekem az ajtót. A tűzpiros, hangulatos sportkocsi kigurult a házunk előtt álló parkolóból, majd egyre jobban elkezdett gyorsulni. 
    Zayn bekapcsolta a rádiót, amin mi más is mehetett volna?! Hát persze, hogy a One Thing ment! Elkezdte énekelni, majd a felénél én is bekapcsolódtam. Felemelő élmény volt ez a minikoncert, mert igazából ezt egymásnak énekeltük.
    Egyre távolodtunk Manchester gyönyörű fényárban úszó belvárosától, majd ráhajtottunk az autópályára. 
-Egyébként Zayn hol is van ez a titkos nyaraló? 
-Skóciában. Egy gyönyörű tó partja mellett van egy luxusvilla. Nemrég vettem meg, és azóta csak a fiúkkal jártam ott. Te leszel az első nőnemű aki beteszi a lábát oda.
-Hű! Skócia gyönyörű hely és nagy megtisztelésnek érzem, hogy nem járt ott még egy lány sem.
    Kis eszmecsere után, kinéztem az ablakon és észrevettem, hogy az égen mintha kis lámpák égnének, úgy ragyogtak a csillagok. Egyszerűen nem bírtam betelni ezzel a látvánnyal, igaz, hogy a Sarki Fény százszor különlegesebb volt, de belőlem a csillagok is végtelen csodálatot váltottak ki. 
   Ami után meguntam a csillagok bámulását, Zayn arcát kezdtem pásztázni. Tökéletes arcát borosta borította, amitől rendkívül férfiasnak és sexy-nek tűnt az arca. Elfogott az az érzés amit az első csókunk után éreztem. Kicsit el is pirultam és ezt ő is észrevette és egy ravasz mosollyal jutalmazta.
-Mit nézel rajtam? - kérdezte költői hangnemmel. Biztos vagyok benne, hogy tudta a választ csak meg akart bizonyosodni rajta.
-Semmit. Csak olyan jó érzés nézni téged! - mondtam. Kicsit zavarba jöttem, de ő ezt szerencsére nem vette észre.
     Nem szólt semmit, csak mosolygott és elégedett arcot vágott. Ebből rájöttem, hogy nagyon tetszik neki ez a válasz.
    Még egy jó óráig ültünk a kocsiban, amikor a rádióban megszólalt a hírmondó ember. 
"Szenzációs hírrel érkeztünk! Zayn Javadd Malik bevallotta az egész világ előtt, hogy barátnője van. Habár a fiúk nem erősítették meg ezt a hírt, több száz szemtanú számolt be róla, hogy Zayn azt mondta bájos barátnőét Amy-nek hívják. Megkérdeztük Paul-t a fiúk menedzserét aki megerősítette, hogy járnak. Kérte, hogy a rajongók fogadják el a tényt, hogy Zayn-nek barátnője van."
Ennyit hallottam, mert Zayn kikapcsolta a rádiót.
-Azért remélem, azt nem derítik ki, hogy hol van a nyaralóm, mert semmi kedvem riporterekkel tölteni a napjaim! - mondta dühösen.
-Nekem sincs hozzá túl sok kedvem. - jelentettem ki.
     Még fél óráig kocsikáztunk a sima útfelületen, majd lekanyarodtunk az autópályáról. Innentől már nem volt túl kellemes az út, mert a kocsinak óriási bukkanókkal kellett megkűzdenie. Így rázkódtunk még fél órát, amikor egy saras szűk erdei útra kanyarodott le Zayn. 15 perc múlva elértük a célt. Egy hatalmas ház előtt parkolt le majd segített kiszállni nekem. Most már tényleg úgy éreztem magam, mint az Alkonyatban egy kis Harry Potter-rel keverve -a tó miatt-. 
     Zayn kivette a csomagokat és kinyitotta a hatalmas ház ajtaját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése