2012. december 25., kedd

Part 5

     Miután Zayn elhagyta az épületet mi Liam-mal futólépésben összeszedtük a többieket. Mármint Niall-t, mert Harry-t és Louis-t mozdítani sem lehetett. Ott könyörögtünk nekik legalább 20 percet, hogy végre felálljanak. Utána végig dőlöngéltek a hátsó ajtóig.
    Liam nyitotta ki az ajtót. Ebben a pillanatban 100-nál is több riporter és paparazzi támadta meg népes kis csapatunkat. Ez a látvány elég rémisztő volt. Zayn-t sehol sem láttuk. Liam segítségkérő és bűnbánó arccal nézett rám. A fiúkat -azaz Niall-t, Harry-t, Louis-t- elárasztották kérdésekkel, mert látták, hogy teljesen ki vannak ütve. Már előre látom mi lesz ebből. Minden újság címlapján az lesz, hogy a One Direction Manchester-i koncertje után két ismeretlen lánnyal részegen dőlöngélt az utcán. Te jó ég, most villant be a fejembe.
-Liam! Hol van Jenn?
-Te jó isten, őt bent hagytuk! - kapott a fejéhez
-Azonnal visszamegyek érte! -tudom ez nem túl jó ötlet, de akkor is ő a barátnőm. Ő biztos nem hagyna engem ott ilyen helyzetben.
-Ez nem tűnik jó ötletnek! -mondta Liam aggódva
-Nem baj!
-Akkor legyél gyors! Figyelj bent hívd fel a menedzserünket Paul-t! Mond meg neki, hogy nagy a gáz és ha nem nagy probléma, ide kéne jönnie megmenteni minket! Már csak az hiányozna, hogy a rajongók megtudják, hogy itt vagyunk! Márpedig egy bizonyos idő után meg fogják tudni, ha nem sietünk!
-Oké de én nem tudom a számát!
-Itt a telefonom keresd ki a számát!
-Oké! Remélem pár perc múlva kiszabadulunk!
Berohantam Liam telefonjával együtt az épületbe. Jennifer ott ült és valamit mondogatott amit én nem értettem.
-Jenn haza kell mennünk!
-Oké ...már ...féltem...hogy...itt hagytok! -mondta alig érthetően
-Figyelj! Kint nagy gáz van! Ellepte a környéket a sajtó! Ha nem sietünk a fiúk rajongói is informálódnak! 
-Akkor siessünk! -mondta, majd felhuppant a helyéről.
-Oké! De még fel kell hívnom Pault, a menedzserüket, hogy mi a helyzet!
-Felőlem!
-Segíts megkeresni Liam telefonjában a nevét!
-Hát, ha én segítek, akkor nem biztos, hogy előrébb leszünk!
-Jó! Akkor kikeresem egyedül. Te meg ne csinálj semmit addig!
-Oké!
Liam telefonjában hihetetlen sok név volt! A fele sztár, a fele pedig civil ember. Végre elértem a P betűt, ahol meg is találtam Paul nevét és számát. Eléggé izgultam, hogy mit fog szólni. Elkezdtem hívni és rá 2-3 másodpercre fel is vette.
-Szia Paul! Amy vagyok, majd később részletezem, hogy ki volnék! A fiúk nagy gázba keveredtek! Liam-mel próbáltunk a helyzet élén lenni, de nem túlzottan sikerült. A sajtó ellepte a szórakozóhelyet ahol voltunk! Harry, Niall és Louis totál részegek, Zayn pedig eltűnt! 
-Szia! Hát ez jellemző a fiúkra! Hol vagytok ?
- The Circle Club
-Rendben! Mennyire súlyos a helyzet?
-Hát van úgy 100-200 újságíró a Club előtt!
-Hűha! Ezt nem tudom, hogy fogjuk kimagyarázni! Öt perc és ott vagyok a Club előtt!
-Oké! Szia!
-Szia!
Akkor ez kipipálva! Intettem Jenn-nek, hogy kövessen. Liam már várt minket.
-Eljön értünk?
-Aha
-Hú, most nagy kő esett le a szívemről! Hova jön ?
-Hát itt kezdődnek a bajok! Csak elölről tudja megközelíteni az épületet!
-És most, hogy jutunk előre? 
-Hát ha ezen a sikátoron átmegyünk kiérünk a rendes utcára! Amúgy a paparazzik és a fiúk hova tűntek?
-Ők előre mentek! Szerencsére eddig egy sikítozó lánnyal sem találkoztunk!
-Az jó! Na de menjünk előre! Mindjárt ott lesz Paul!
-Oké
A sikátoron keresztül az utcára értünk, ahol bekövetkezett a katasztrófa! Több száz sikítozó lány énekelte a One Thing-et.
    Szerencsére Zayn is ott volt a többiekkel együtt. Ahogy odaértünk Paul begördült egy fekete terepjáróval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése