2012. december 26., szerda

Part 6

     Mindenki futásnak eredt a kocsi felé, kisebb, nagyobb sikerrel. Miután ninja módra beszálltam a kocsiba Paul beletaposott a gázpedálba. 
    Pár perc alatt a város legmenőbb hotele előtt leparkolt, majd kisegítette a fiúkat és Jenn-t. Addig Liam-mal bementünk a hatalmas recepciós pulthoz és elkértük a szobakulcsot.
    Mire felértünk addigra már Paul felszállította a megszeppent fiúkat. Ebben a pillanatban az óramutató elérte a 4-es számot. Senki sem akart már aludni ezért ki kellett találni valami időtöltést. Niall és Harry egymásra néztek és egyszerre ezt mondták :
-Felesz vagy merszezzünk!
-Okéééé! -helyeslően bólintott Louis és Zayn.
-Nem tudom, ez mennyire jó ötlet, ilyen állapotban! - mondta Liam majd egy vállvonogatással jelezte, hogy beadja a derekát és felőle játszhatnak. 
   Jenn mostanra már elment aludni a hatalmas lakosztályba, tehát egyedül maradtam. Nem tudom, hogy jó ötlet-e belemenni.
-Akkor rajtam ne múljon! Játsszunk! -ezt még meg fogom bánni.-Liam kezdj te a pörgetésben!
      Liam miután pörgetett az üveg ki felé is fordulhatna?! Hát persze, hogy felém fordult. Úgy egyeztünk meg, hogy az kérdez/ad feladatot aki az "áldozattal" szemben ül. Az én "szerencsémre" Harry ült velem szemben aki gonosz vigyorral az arcán kérdezte:
-Felelsz vagy mersz ?
-Felelek!
-Nos, nagy kár, pedig olyan jó feladatot találtam ki neked! Nem baj, lesz még ilyen alkalom! Szóval azt kérdezem, hogy mi volt az első benyomásod rólunk?
-Hát lehet, hogy nem fogtok örülni de egy egoista együttesnek gondoltalak titeket, akik teljesen el vannak szállva maguktól!
-Hűha! Úgy látszik jót tett neked ez az egy nap amit velünk töltöttél!
-Ja! Na most én pörgetek!
     Miután megpördült jópárszor saját tengelye körül az üveg, majd megállt és Harry-re esett a sor. Tehát én tehettem fel neki a nagy kérdést. De mielőtt ezt megtehettem volna belépett a szobába Jennifer álmos arccal és közölte, hogy nem tud ilyen hangzavarban aludni. Ezután gondolkoztam egy kicsit, majd megkérdeztem.
-Felelsz vagy mersz? 
-Merek! De csak óvatosan mert durvábbat is ki tudok neked találni ha rád esik a sor.
-Hát jó! A feladatod az lesz, hogy válassz ki egy embert és vallj neki szerelmet. Fiú is lehet! -igen ennél gyerekesebb feladat nem jutott az eszembe.
      Igaz, hogy Harold enyhén részeg volt, de simán felpattant és a Barátnőmhöz lépett.
-Jennifer! Bejössz nekem! -Mondta teljesen természetesen és még egy köszönömöt is súgott nekem.
Na ez furcsa jelenet volt, de mindegy is mert, Harry teljesítette a ráruházott feladatot.
     Pörgetett és Liam-re került a sor. Ő is teljesítette a feladatát. Utána Jenn-t bombázták kérdésekkel, majd Zayn-re esett a sor.  Vele szemben Louis ült. Ez már alapból rosszul kezdődik. Ránéztem Louis-ra akinek gonosz nézéséből kivettem, hogy valami "ördögi" feladaton töpreng.
-Szóval Zaaayyn! - mondta ördögi vigyorral fűszerezve- Felelsz vagy mersz? - ahogy ezt a mondatot kihangsúlyozta! Te jó isten, mi lesz ebből! Ráadásul Jenn is visszament aludni.
-Merek! - na Zayn most nagyot csalódtam benned! gondolkoztam majd mégegyszer ránéztem Louis-ra aki engem nézett, olyan arccal, mintha életre keltette volna az élő Zombit és mintha most boldogsága határtalan lenne.
-Nagyon ügyes vagy Zayne, nagyon ügyes vagy! -most meg mintha egy tanár lenne és Zayn pedig a jókisfiú aki mindent tud.- A feladatod nem más, mint -itt egy kis hatásszünetet tartott. - egy kis kaland a recepcióssal! Ha nem akarod akkor meg kell nevezned egy személyt és egy okot ami miatt nem akarod! -hűha Lous nagyon ördögi! Na most meglátom mennyire hűséges típus Zayn.
-Nem vállalom, mert én Amy-t szeretem! Az első találkozásunk óta -ami igaz, hogy tegnap volt- nagyon a szívemhez nőtt a személyisége meg persze a gyönyörű arca és teste is! Amy, sajnálom, hogy a bulin nem kérdzetem rá, de most megteszem! Leszel a barátnőm? -amint ezt kimondta a szívem egyre gyorsabban dobogott. Ilyen szépen még senki sem kérdezte ezt meg tőlem. Valahogy másodszor is elkapott egy furcsa érzés, de azt hiszem most már nagyjából meg is értem ezt. Azt hiszem ez a szerelem!
-Ez gyönyörű volt Zayn! Igen leszek a barátnőd! - amint ezt kimondtam mindenki- ismétlem mindenki, még Liam is- elkezdett óóóó-zni.
  Zayn ezzel a "kedves" gesztussal nem törődött, odajött velem szembe és szenvedélyesen megcsókolt. A csókja nagyon felemelő volt és érzéki. Vajon hány lánynak vallott már így szerelmet ?! Mondjuk ebben a pillanatban ez nem nagyon érdekelt engem. Ebben a pillanatban a gyomromban 100 meg száz pillangó kezdett el szállni és a külvilág teljesen megszűnt számomra létezni. Így éreztem magam kb. 5 percig majd sajnos vissza kellett szállnom a rideg valóba. Az arcomon 5 ember pillantását éreztem és ez kezdett eléggé kellemetlenné válni. Valószínűleg Zayn is ezt érezte, mert abbahagyta a csókot és egy utolsó pillantást vetett rám, majd leült a helyére.
     A hajnal hátralévő felében nem történt semmi említésre méltó esemény. Utána viszont annál inkább. Igaz már majdnem 7 óra volt, de mindenki lefeküdt aludni, hogy kialudja a részegségét/magát. Nos hát ez az "alvásnak" nem nevezhető pihentető fekvés elég furcsára sikerült. Niall és Louis beszéltek álmukban (EGYMÁSSAL !! ) Harry meg mindenkire mutogatott és azt mondogatta, hogy My dad is Mick Jagger és énekelt valami furcsa "dalt". A végére egész értehetővé vált a szöveg és mivel eddig még sehol sem hallottam lejegyzeteltem. Hátha tényleg álmunkban születnek meg a legjobb dalszövegek. Ha meg nem lesz jó, akkor majd egy szép napon jót röhögünk majd együtt mindezen, hogy Hazza álmában dalt írt. 
       Niall és Louis egyre hangosabban üvöltözte ugyan azt a párbeszédet, hogy:
"Louis ne merészeld megenni a hamburgeremet!"
"Nagyon sajnálom, de a kaja az enyém!"
"Nem, mert az enyém!"
"Dehogy a tiéd! Én vettem, az enyém!"
"Ne hazudj"
  És még folytathatnám a párbeszédet de úgy érzem nincs semmi értelme. Ami alatt ők "veszekedtek" mi majdnem röhögőgörcsöt kaptunk, úgy kellett visszatartanunk a nevetést, hogy tovább tudjuk hallgatni. A legviccesebb az volt amikor elkezdték álmukban egymást ütögetni. 
    Zayn egész éjszaka csak engem nézett. Szinte éreztem a pillantását. De mivel épp a nevetés határán voltam inkább nem szóltam semmit, nehogy az újdonsült "házaspár" ( Igen Niall álmában megkérte Louis kezét és Louis igent mondott rá) felébredjen. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése