2012. december 23., vasárnap

Part 3

      Azután, hogy ez megtörtén a rajongók még ötször visszatapsolták őket.
     Komolyan mondom egész jól bírtam a koncertet, pedig Zayn egész végig csak engem bámult.
    Miután vége lett a koncertnek és a tömeg elkezdett kiözönleni a hatalmas csarnokból, utána mi gyorsan elmentünk egy rejtett folyosón, amit a fiúk mutattak délután. Igaz néhány rajongónak még így is feltűnt, hogy mi miért arra megyünk, de nagyobb feltűnést nem keltettünk.
   Már vártam Louis vicceit és Niall nevetését. Liam barátságos viselkedését és Harry perverz mondatait. Hiába csak egy fél napot töltöttünk együtt, ez alatt a kis idő alatt is elég jól megismertük egymást. Az igazat megvallva Zayn-re még rá sem akartam nézni! Csak az volt a problémám, hogy mindig magára vonta a figyelmet.
       Amíg ezen elgondolkodtam már oda is értünk a titkos szobához, ahol a fiúk voltak. Benyitottunk a kis helységbe, ahol ott ült az öt énekes. 
-Sziasztok! - üdvözöltük őket Jennifer-rel .
-Sziasztok!- Köszönt mindegyikük egyszerre
-Ha kérdeznétek, azért nem értünk ide, mert egy csoport rajongó felfedezte, hogy mi nem a kijárat felé megyünk és elkezdtek követni. Miután őket leráztuk, csak utána tudtunk ide jönni!
-Oké megértjük, hiszen nem szeretnénk egy csapat kémkedő rajongóval bulizni! - mondta Liam
-Hát akkor Party Time van emberek! - kiáltotta egyszerre Harry, Louis és Niall.
-Ja! Na ki lesz ma a legrészegebb? - kérdezte Zayn
-Egyikőtök sem lesz seggrészeg! -mondta nevetve Liam. Ő a veséje miatt nem ihatott alkoholt.
-Na azt majd meglátjuk! - mondta halál komolyan Harry
Erre mindenki elkezdett nevetni.
-Különben is vendégeink vannak! -itt ránk mutatott- Akik, nem vagyok benne biztos, hogy látni akarnak titeket dőlöngélni! 
-Felőlünk bulizhattok úgy, ahogy szoktatok minket nem zavar!
-Na látod Liam őket nem zavarja! - kiáltotta örömébe Niall.
-Biztos, hogy ezt akarjátok ?! A fiúkkal nem lehet bánni, ha részegek! Nagyon vicces dolgokat szoktak akkor csinálni!
-Vállaljuk a kockázatot! - amikor ezt kimondtuk Liam egy légyszi ne nézést vetett ránk, majd elfordult.
-Akkor fiúk-lányok, menjünk bulizni! - itt mindenki elkezdett örömtáncot járni, szó szerint! Niall-é volt a legviccesebb, mivel ő ír táncot járt!
      A klub ahova mentünk, a város egyik legmenőbb helye volt. Mi Jenn-nel már jártunk itt egyszer, amikor kikönyörögte a nagybátyjától, hogy engedjenek be minket. Hát igen Jennifer nagybátyja igazán befolyásos embernek számított, így mi minden ilyen helyen legalább egyszer jártunk.
Amikor utoljára itt voltunk akkor épp Beyonce-val buliztunk. Éreztem, hogy ez a buli más lesz.
    Amikor beléptünk mindenki megállt, a zenét is leállították. A biztonsági őrök mindenkit kikísértek annak érdekében, hogy mi gondtalanul és nem utolsó sorban rajongómentesen bulizhassunk.
    Harry és Louis a bár felé vették az irányt. A zene egy ideig állt majd Calvin Harris és David Guetta lépett a DJ pult mögé. Azt hittem csak álmodok, össze vagyok zárva 7 világsztárral egy helyen. Ez még Beyonce-t is lekörözte! És amikor már azt hittem csak ennyien leszünk belépett az ajtón PSY és Rihanna Chris Brown-nal az oldalán. Te jó ég ez hihetetlen!
   Calvin elkezdte a We found love c. számot amire Rihanna mikrofont ragadott és így adtak egy rögtönzött koncertet. 
       Ezután már tényleg nem hittem azt, hogy most már bárki is eljön. Hát nagyot tévedtem! Az ajtón Nicki Minaj lépett át és erre a belépőre Guetta átvette a DJ pultot társától. Rengeteg számot lejátszottak. Mi a barátnőmmel tomboltunk. Olyan jól még sose éreztem magam, mint azon az estén. Majd egyszerre Zayn lépett oda mellénk. Furcsamód nem tűnt részegnek, sőt olyan volt mint aki egy korty alkoholt sem ivott volna.
-Amy! - ez már rosszul kezdődik- Nem akarsz velem táncolni? - kölyökkutya szemekkel nézett rám - Tudom, hogy az első pillanattól kezdve unszimpatikus voltam neked és ezen szeretnék változtatni! - tudtam, egyszerűen éreztem, hogy ezt akarja mondani. De nem akartam megbántani sem. Mégis mi ütött belém ?! Ő a banda legnagyobb rosszfiúja aki a lányokat csak bábként használja.
-Felőlem - mondtam kedvtelenül
       Elkezdtünk táncolni amire a többiek elkezdtek húúúúúú-zni. Még Liam is. Nem baj, ez csak egy tánc, semmi kedvem sincs a hatalmas egóját elviselni. Niall ezalatt odament a DJ pult-hoz és valamit mondott az éppen ott lévő Calvin-nek. Ez után egy lassú számot kezdett el játszani. Na ezt nem hiszem el, ezek összeesküdtek ellenem ?! Még Jen is ott volt velük. Na jó, ami sok, az sok. Csak az volt a baj, hogy Zayn-nel egyre közelebb mentünk egymáshoz és elkezdtünk keringőzni. Na jó ez már tényleg sok volt, de Zayn nem engedett el. Egyre közeledett az arca az enyémhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése